MIN SØNDAG I BILDER

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Mamma og jeg var en liten tur på matbutikken i går for å handle middag + noe av det vi manglet.

Jeg kjøper så og si alltid blader av de som står å selger, og jeg anbefaler deg på det sterkeste å gjøre det samme om du har råd og mulighet 💕 Det er mann som har solgt blader på Spar Tomasjord så lenge jeg kan huske, og han er virkelig verdens hyggeligste. Jeg handler alltid av han, og det gjør meg godt å kunne glede noen andre (spesielt i disse tider).

Jeg topper alltid havregrøten min med skogsbær, anbefales 😍

Okei, dette er ganske flaut å innrømme, men mamma og jeg kjøpte smågodt for over 3 KILO I GÅR!?!?!??!?! Jeg vet ikke helt hva som skjedde med noen av oss, men vi tok den vel kanskje litt for langt 😂 Vi skal jo være flere enn bare oss i jula, men det ble vel kanskje litt for mye av det gode haha.

Jeg ELSKER Jacobs Limonade, anbefales! Fåes kjøpt på Spar, Meny og Kiwi.

🍌🍌🍌🍌🍌

Vi laget lasagne i går, namm!

Jeg fikk hentet pakken min fra Nelly 😍 Jeg har forresten en rabattkode til dere som legges ut på onsdag, så følg med her.

Lille jentami <3

Disney har lagt ut så mange av de gode gamle klassikerne 😍

Outfit HER 

Her ser dere kvitteringen fra mathandelen i går 😂 300 kroner for smågodt, jeg dævver.

Jeg dro også en liten tur på trening i går.

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN SØNDAG I BILDER

  1. Du like ikje kommentara længer fra mæ.. du lægg dæm aldri ut, har kommentert over 2000 innlægg men ingen bli godkjent og du svare heller ikje på mine kommentara, KUN på andres som betyr forskjelsbehandling delux.. ane ikje koffer du hate mæ sia du ikje kjenne mæ.. men vest det e sånn hær du vil ha det, så orke ikje æ og støtte dæ længer fordi det e nættopp det æ gjør… du e jo søppel som alle si og det e jo faktisk sant, du bevise det godt no sia alle mine 2000 kommentara slætte du naturligvis ellers hadde dæm havna på bloggen og dæm fins ikje 🙂 Masse lykke te videre me og være en som driv me forskjelsbehandling, sånner folk like æ ikje <3

    Men du like forskjelsbehandling, så det får jo være din sak 🙂

    Men æ har fått nokk av at du ikje KLARE og godta mine, mens andre KLARE du på ett blunk.. ikje riktig behandling.

    Hadebra !!!!

  2. åå synes du virker som en sykt avbalansert og god person! virker som at du har en så sykt fin indre ro bare, haha. <3 håper du får en nydelig jul

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *