JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL OM FLYTTING

Categories Blogg

Hvordan tror du blir å bo uten Morten?
Det kommer nok til å bli veldig annerledes, kjedelig og kanskje litt ensomt. Vi har jo vært sammen nesten hver dag siden vi møttes for første gang i Mexico, så jeg klarer på en måte ikke å se for meg en hverdag uten han. Likevel så tror jeg ikke at vi har noe vondt av det, og at vi egentlig bare har godt av å kjenne på savnet

Hvorfor flytter Morten?
Han har fått seg jobb som krever at han er mye i Oslo, så det hadde blitt veldig tungvindt for han å bli boende i Oslo.

Synes du ikke at du er veldig egoistisk som ikke flytter med Morten til Oslo når han faktisk har fått seg jobb, og han flyttet med deg til Trondheim uten at du egentlig hadde en god grunn?
Du kommenterer jo alltid noe negativt hver gang du skriver et spørsmål til meg, så denne kom ikke akkurat som en bombe haha. Jeg lurer bare egentlig på hvordan du kan mene at jeg er egoistisk? Jeg kunne forstått deg om jeg hadde nektet Morten å flytte, men jeg lar han få følge drømmene sine (noe annet ville vært rart og ikke minst egoistisk). Vi har akkurat kjøpt en leilighet sammen som vi flyttet inn i for 5 måneder siden. Jeg har ingen interesse av å flytte allerede, og det hadde jo vært helt teit å skulle begynne å selge leiligheten etter bare 5 måneder. Stakkars Celine også som måtte ha vært med på en sånn prosess igjen.

Bor ikke du sammen med Morten mer?
Vi bor sammen enda, han flytter vel ikke før nærmere jul.

Kommer det til å bli slutt mellom dere nå?
Nei, så absolutt ikke! Dette er bare en sunn utfordring for forholdet vårt.

Hvor lenge skal Morten bo i Oslo?
Det vet jeg ikke, kanskje for alltid?

Tror du at du kommer til å flytte etter han?
Det er ikke noe jeg kan gi dere et svar på akkurat nå. Vi må først og fremst se hva som skjer og hvordan det blir. Jeg kommer uansett ikke til å flytte etter med det første, så får vi bare ta en dag av gangen.

Skal dere selge leiligheten og bilen?
Nei, det skal vi ikke.

Kommer Morten til å fortsette å betale på lånet? 
Ja selvfølgelig. Er det bare jeg som skal betalte så vil jo jeg eie mer av leiligheten enn han, noe som er veldig dumt når man først gjør en så bra investering som å kjøpe leilighet.

Tror du at dette kommer til å være negativt for forholdet deres?
Nei, jeg tror helt ærlig dette bare vil være positivt. Vi får kjent mer på savnet og jeg tror vi kommer til å sette mer pris på hverandre. Kanskje vi faktisk blir romantiske?? Det hadde jo vært heeelt sykt ;pp

Kommer Morten til å være mye i Trondheim, eller er det du som må besøke han i Oslo?
Morten kommer til å jobbe en del fra Trondheim også, så jeg regner med at det kommer til å være ganske 50/50 <3

Hvor skal Morten bo?
Han skal nok bare leie et rom i kollektiv for å få det billigst mulig.

0 kommentarer