OPPTIL 70% RABATT PÅ NELLY

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Hvordan har dagens dere vært så langt? Jeg har ikke gjort så mye annet enn å trene, gå en lang tur med Celine og spilt inn en YouTube-video til dere. I morgen reiser jeg også ut på landet for å være noen dager hos besteforeldrene mine, slik at jeg kan hjelpe bestefar litt med hestene. Jeg skal tilbake til gårdslivet som jeg levde som barn, og skal prøve få laget en ” lever 24 timer på bondegård” video til dere. Får jeg ikke gjort det denne gangen så skal jeg gjort det i November. Jeg tror det kan bli veldig morsom, og ikke minst interessant å se hvordan jeg håndterer det livet den dag i dag.

Har dere forresten sett for et salg det er på Nelly akkurat nå? De har opptil 70% rabatt på MASSE fint, og jeg har selvfølgelig plukket ut mine favoritter. Jeg tenkte derfor at jeg kunne være morsomt å vise dere hva jeg har i handlekurven min 🖤

Klokke. (50%). HER / Tights. (60%). HER / Topp. (60%). HERTights. (50%). HER / Boots. (60%). HER  / Veske. (50%). HER
Bukse. HER (40%) / Sko. (70%). HER / Kjole. (40%). HER
Genser. (40%). HER / Veske. (40%). HER / Genser. (50%). HER

0 kommentarer