JEG VURDERER Å..

Categories Blogg

Jeg har alltid vært den som har ledd litt når jeg har sett tydelige extensions-fester, for det ser jo litt komisk ut der man går rundt å skriker falskt hår. Det som er veldig komisk og kanskje litt karma er at jeg har blitt helt lik selv.. haha! Det er jo utrolig lett å se festene mine med tanke på at jeg har mørk hodebunn og veldig lyst hår, noe jeg ikke akkurat er så veldig glad for. 

Jeg er jo også avhengig av å ha håret oppsatt, og det er alltid her problemet oppstår. For hvordan skjuler du extensions når du for eksempel skal gå i en stram hestehale? Mine vises ALLTID, og uansett hva jeg gjør så er det alltid en eller annen som synes. Det er jo kanskje ikke så rart med tanke på fargeforskjell, men det er sååå irriterende. 

Jeg vurderer derfor å helbleke håret slik at festene mine skal bli mindre synlig, men da er jeg livredd for å ødelegge det på nytt. Jeg har også vurdert å farge håret brunt igjen, men da klipte jeg meg kort for no reason. Jeg tror også at jeg vil angre om jeg velger å gå tilbake til brunette, selv om jeg vet at det ville vært det aller beste for håret mitt. Jeg er også redd for at jeg ikke vil kle å ha helbleket hår, så whaat to do? Eller…. skal jeg ha brunt?

Jeg skal til frisøren snart, så jeg trenger litt tips og råd fra dere. Jeg er jo så ubesluttsom, så jeg klarer jo aldri å bli enig med meg selv. Jeg vil også veeeldig gjerne få tips til hvordan jeg kan style håret uten at jeg viser frem til alt og alle at jeg bruker extensions haha! Takk på forhånd ♥

14 kommentarer

14 thoughts on “JEG VURDERER Å..

  1. Helblek! Tror det passer deg utrolig godt. Du er fin med alt, men føler det lyse passer godt ansiktet ditt

  2. Jeg syns du skal bleke hele håret! Ja
    det sliter, men samtidig vil du vel kun stripe etterveksten som kommer etterhvert – og ikke hele av håret? 🙂

    Jeg ser at du kler lyst hår, så det kommer til å bli fint med helbleket hår 😀

  3. Syns du skal hel bleike det, jeg holder på å gå til blondt selv og det sliter, men verdt det til slutt! Syns du kler lyst mye bedre enn brunt

  4. Ville anbefalt å la håret hvile fra både farge og bleking. Dersom de er synlig når du setter opp håret så er ikke håret festet riktig. Det skal aldri være nærmere hårfestet enn ca 2 cm. Har du tynnere hår må de lengre ifra. Du burde også feste dem på skrått på sidene slik at de legger seg naturlig bakover i hestehale.

    Hilsen frisør og erfaren bruker og påsetter av hair extensions

    1. Extensions skal aldri festes på skrå, da henger de ikke naturlig å belaster håret de er festet i da. Hilsen frisør

  5. Eg synes du så absolutt bør gå tilbake te å ha håret brunt igjen, det va meget kledelig å mytji mer naturlig enn å ha det så veldig lyst 😊👌 det bli litt “overkill” i lengden. Det kjem te et visst punkt der man finner ut at naturlighet e det som e finest 👒 Eg trur ik du vil angre på det, forandring fryder og dessuten blir du mer “deg selv” og trives sikkert like bra m det mørke som m det lyse.. Lykke te 👍💞

  6. Hei fineste!❤️ Hva med å farge det tilnærmet lik din naturlige farge? Tror du hadde vært fin i en kald naturfarge jeg. Stor klem❤️

  7. Hvis du går for keratinfester i stedet for tape så er veldig mye gjort og du trenger ikke farge det noe mer da disse er mye mindre synlige! Jeg har alltid brukt keratinfester! Kanskje hakket verre å finne noen som er flinke til å sette det på tho..

  8. Få frisøren til å legge inn en mørkere rot farge på extensionet ditt! Synes du kler så godt det mørke mot ansiktet. Ikke helblek!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *