JULEGAVESHOPPING

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

 

Som jeg fortalte dere i går så var Julie, Elise og jeg på en liten julehandel. Jeg fikk endelig pyntet ferdig juletreet, og jeg fikk unnagjort en del gaver. I og med at jeg har bodd over hele Norge så må jeg sende en del av de, og da tenkte jeg at det kunne være greit å bli ferdig i tide. Jeg er alltid den personen som sender gaver etter at fristen for at de skal komme frem til jul har gått ut. Jeg prøver ikke bare å bli et A-menneske, men jeg prøver også å få litt mer struktur og rutiner i livet mitt sånn generelt. Jeg vet ikke om jeg har begynt å bli voksen, eller om jeg bare er lei av å tenke at “alt ordner seg”. Misforstå meg rett, for det er jo selvfølgelig bra å tenke slik, men jeg kan likevel få litt mer rutiner i hverdagen.

Jeg har bare et par venninnegaver, Morten og mamma igjen før jeg er 100% ferdig. De siste årene har jeg vært litt vel crazy med gavene, men i år har jeg bestemt meg for å være litt mer økonomisk. Det er mye fint man kan gi som ikke koster overdrevent mye, og når alt kommer til alt så er det jo ikke prisen som betyr noe. Jeg har fått streng beskjed av mamma om å ikke gi henne noe dyrt i år, men jeg får se hva jeg ender opp med å kjøpe. Jeg synes Morten også er veldig vanskelig å finne gave til, men vi har blitt enig om en max-grense på 2000 kroner. Jeg kommer ikke til å kjøpe han gave til 4-5.000 kroner i år, haha! Jeg får nesten panikk av å tenke på at jeg brukte så mye på EN gave. Men men, nå skal jeg i alle fall kose meg med å pakke inn det jeg har kjøpt <3

Håret mitt er vått btw, ikke skittent som det ser ut som på bildene, haha.

Genseren er fra Miss Guided, du finner mer. HER

9 kommentarer

9 thoughts on “JULEGAVESHOPPING

  1. Hei! Ville bare legge igjen en kommentar om hvor nyydelig leiligheten din har blitt! Fargene, møblene, bildene ALT! så utroolig lekkert og koselig

  2. Det florerer litt kommentarer rundt omkring om at du var utro/hadde kosa deg i LA… et Sofie-fenomen? 🙂

  3. Så koslig det hjemme hos dere. 🙂
    Hvor har du kjøpt den lys kvisten du har på spisebordet?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *