UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hvor lenge skal du være i LA?
Vi skal være her i 15 dager. Gruer meg allerede til å komme hjem :((

Hva husker du best fra konfirmasjonen din?
Det jeg kanskje husker aller best er at jeg løy om hvor mye penger jeg fikk til konfirmasjonen min. Jeg husker alle fikk helt syke summer med penger, mens jeg fikk kanskje rundt 14.000 kroner. Spør du meg så er det ganske mye å få når man bare er 14 år, men sammenlignet med de andre som fikk 50-80.000 så var det plutselig “ingenting”. Jeg skammet meg jo veldig over at vi hadde så dårlig råd, så da valgte jeg heller å lyve. Utrolig trist å tenke tilbake på nå faktisk. 

Når sa du og Morten elsker deg til hverandre for aller første gang?
Det husker jeg faktisk ikke om jeg skal være helt ærlig med dere. Jeg husker heller ikke hvem som sa det først av oss, men jeg tror kanskje at det var Morten. 

Hvordan går det?
Det går veldig veldig bra med meg! Takk som spør <3

Er du misunnelig for at Martine L vant Paradise? 
Nei, det er jeg ikke. Martine er en av mine beste venninner, så det unner jeg henne. 

Kommer du til å shoppe noen vesker i Vegas?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg skal ikke kjøpe meg en ny veske før desember som jeg skal spare til. Vanligvis har jeg jo bare shoppet uten å tenke meg om, men den tid er heldigvis forbi. 

Savner du Morten?
Ja, det gjør jeg. Jeg tror likevel at vi har veldig godt av å være fra hverandre slik at vi får kjenne på savnet. Vi bor jo sammen å ser hverandre hver enste dag, så dette er bare sunt. 

Hvilke hoteller/leiligheter anbefaler du i LA?
Jeg har ingen spesifikke å anbefale, men jeg ville valgt å leie gjennom Airbnb istedenfor hotell. Det er kjempedyrt å bo på hotell her, så det er virkelig ikke verdt pengene. 

Hvordan takler Morten at du drar på ferie uten han? eksen min hadde vært så sjalu.
Jeg sendte spørsmålet til Morten, og han svarte: Jeg tenker at man må kunne dra på ferie med vennene sine uten at noen skal bli sjalu! Bare fint du vil reise og se verden! Hadde det vært alle andre plasser enn LA hadde jeg hadd lyst å være med, men har ikke så mye å gjøre på jentetur. Håper du koser deg masse masse <3 vb kjæreste

Hvor mange søsken har du?
Vi er 7 med meg, så jeg har 6 søsken. 

Ser du mye på priser på klær, mat, drikke osv når du er på ferie? Eller kjøper du bare uten å tenke deg om?
Hadde du spurt meg for et halvt år siden så ville jeg sagt at jeg ikke ser på prisen, men jeg har blitt mye flinkere på det nå. 

Skal du og Morten på ferie sammen snart?
Vi skal reise på ferie sammen i løpet av sommeren. 

Hvorfor er du ikke sammen med Zelia som du reiste med?
Hun dro til Vegas noen dager før oss, så vi er sammen nå igjen.  

Har du bunad?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har vært veldig frem og tilbake om jeg skal kjøpe eller ikke, men jeg synes helt ærlig at det er unødvendige penger. 

Har du kontakt med foreldrene dine?
Ja, mamma er et av de viktigste menneskene jeg har i livet mitt <3

Kan du lage en sminkevideo på kanalen?
Det skal jeg selvfølgelig få til!

Kan du lage USA haul?
Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg skal ikke shoppe på denne turen så jeg tror det blir litt vanskelig dessverre. 

Planer for sommerferien?
Flytte, pusse opp, grille, reise på ferie og kose meg MASSE!

Hvor mye tjener du ca i måneden?
Det varierer sånn fra måned til måned, så det er umulig å si. 

1 kommentar

1 thought on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Så at du ikke har bunad, noe jeg selv heller ikke har, men har du vurdert festdrakt? Koster 1/10 av det bunader koster og er minst like fint☺️ Du finner fine på Finn.no til under 1000 lappen å

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *