KJØPE NY BIL?

Categories Blogg

Det føles helt teit å skrive dette ettersom at vi nettopp solgte Teslaen, men jeg er veldig inne på tanken om å kjøpe meg ny bil. Jeg hadde jo for det første tenkt å sette meg på første flyet til Los Angeles og bare reise masse, men akkurat nå så er det jo umulig å vite hvor og når den muligheten kommer tilbake. Er det sånn at jeg kommer til å oppholde meg mer i Tromsø enn planlagt, så kan jeg like gjerne ha en bil. Som sikkert mange av dere forstår så er ikke kollektivtransporten i Tromsø noe å skryte av, så jeg kjenner at det hadde vært greit å hatt et framkomstmiddel sånn at man ikke blir så avhengig av andre.

Jeg føler meg jo skikkelig til bry for vennene mine her i Trondheim, for den siste tiden har de nesten vært som en taxi for meg. Vi har alltid kjørt mye på hverandre, men nå som jeg ikke har egen bil og kan gi noe tilbake utenom vipps så føler jeg meg litt som den plagsomme i vennegjengen 😂Jeg kommer ikke til å bruke like mye som vi gjorde på Teslaen, og vil heller finne en god bil til en rimeligere penge. Jeg har også lyst på en SUV denne gangen, og det er veldig viktig med firehjulstrekker ettersom at den skal være i Tromsø. Alle som bor der forstår hva jeg snakker om, for veiene der er ikke særlig enkle å kjøre på om vinteren.

Jeg har en bil på prøvekjøring akkurat nå som jeg liker utrolig godt. Jeg skal derfor gå skikkelig i tenkeboksen, så skal jeg oppdatere dere når jeg finner ut hva jeg gjør ❤️

9 kommentarer

9 thoughts on “KJØPE NY BIL?

  1. Toyota rav4! De nyere er dødsfine!
    Har en 2009modell, som jeg har kjørt rundt i i indre Troms siden 2015. Elsker den, og så robust! Neste bil blir en nyere modell eller land cruiser 😬😍 I nord trenger du bil etter forholda! 😅

  2. Når må dere flytte ut av leiligheten deres? Flytter dere samtidig eller flytter den ene før den andre? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *