NOEN TANKER OM ALT OG INGENTING

Categories Blogg

☁️ Gjett hvem som craver Flaming Hot Cheetos??? Hadde det vært greit å reise nå så kan jeg love dere at jeg hadde tatt første flyet til London for å hamstre med meg masse poser hjem. Det er virkelig verdens beste potetgull, og har dere ikke prøvd det enda så MÅ dere prøve det neste gang dere er i London eller USA.

☁️ Jeg begynner virkelig å føle på at alt dette rundt flyttingen, og kjenner at det er ganske kjipt å etterhvert skulle flytte ut fra den fine leiligheten som jeg har blitt så utrolig glad i. Jeg føler meg så hjemme her, og den er akkurat sånn jeg hadde sett for meg. Jeg synes vi har fått det SÅ fint, så jeg kan love dere at jeg kommer til å felle noen tårer når vi skal levere fra oss nøkler. Det er vel kanskje ikke så rart ettersom at det er mange gode minner som har blitt skapt i denne leiligheten. I tillegg til at man da avslutter et kapittel som har betydd utrolig mye.

☁️Dere som følger meg på Snapchat og Instagram så kanskje at jeg hadde et lite throwback til Sri Lanka på story her om dagen. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg gråt da jeg så gjennom bildene, for jeg savner hundene fra Animal SOS så ekstremt mye. Det knuste hjertet mitt å se tilbake på alle de hundene som aldri kommer til å få et hjem og kjenne på den kjærligheten Celine gjør. De er så fine og gode, og menneskene som jobber der gjør virkelig en så viktig jobb. Elise og jeg har allerede planlagt at vi skal reise tilbake etterhvert, og jeg kan love dere at jeg kommer til å tilbringe mange dager på shelteret sammen med alle bebbisene. Jeg skal kose SÅ mye med dem.

☁️Er det bare jeg som alt for ofte drømmer meg tilbake i tid? Jeg prøver alltid å minne meg selv på at jeg må være flinkere til å nyte her og nå, for plutselig så sitter jeg å ser tilbake på det og savner det skikkelig. Jeg kan enda savne og lengte tilbake til ting som skjedde for tre år siden, og det virker nesten som at jeg aldri har tenkt til å komme meg videre, haha.

☁️Er bare bare meg, eller merkes det veldig at enkelte mennesker har begynt å slappe veldig av når det kommer til corona? Det som nesten er litt komisk er at jeg sa til mamma at nå som de gir oss litt mer frie tøyler, så vil det være så mange som begynner å gi faen. Julie og jeg var ute å gikk tur for noen dager tilbake, og jeg tuller ikke når jeg sier at det var MINST 50 ungdommer samlet sammen på et sted. De var virkelig ikke redde for å bli smittet eller dra med seg smitte hjem til foreldre eller besteforeldre.

☁️Til alle dere som er på Tinder, er det virkelig så håpløst som det ser ut fra utsiden? Jeg har ikke hatt profil der på over tre år, så jeg husker helt ærlig ikke hvordan det var. Jeg stopper likevel ikke å bli sjokkert over alt jeg får tilsendt fra venner, FOR HVA ER DET ENKELTE FOR SEG TIL Å SKRIVE I BESKRIVELSEN OM SEG SELV? Jeg lurer også på om det er noen av dere som faktisk har funnet kjærligheten på Tinder? Jeg spør bare for at jeg selv ikke kjenner noen, og føler mer at det er en app der du fløter litt og kanskje møter noen et par ganger før det er over til nestemann.

☁️Den siste tiden har jeg blitt skikkelig flink til å spare, noe som er ganske ulikt meg. Jeg sparer for tiden på to kontoer, der en skal være BSU og en annen skal gå til reise, opplevelser og ting jeg har lyst til å unne meg. Det begynner å bli godt over 1,5 år siden jeg har hatt noe på sparekonto og jeg kjenner at jeg har behov for litt mer trygghet. Det føles derfor veldig godt å se at sparekontoen vokser, og denne måneden satt jeg av over 10.000 kroner på sparing. Det har AAALDRI skjedd før, haha.

☁️Jeg har aldri før gledet meg så mye til å dra til frisøren før som det jeg gjør nå. Jeg tror jeg heller aldri har hatt en så lang ettervekst som det jeg har nå. Det ser seriøst ut som at jeg har helt mørkt hår når jeg setter det i hestehale, så det skal bli godt å få farget håret og satt på extensions igjen. Jeg skal også dra å få fikset vippene mine, og få satt på negler med engang jeg er i Oslo igjen. Det har vært veldig godt å hatt litt fri fra alt, men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å kunne freshe meg litt opp igjen. Jeg regner nok med at jeg ikke er den eneste? 😂

36 kommentarer

36 thoughts on “NOEN TANKER OM ALT OG INGENTING

  1. Hvordan føles det å være singel? Føler du et press om å finne noen andre raskt? Jeg føler selv at når man blir 24-25 så maser venner og de rundt deg om at du må finne noen andre, selv hvis det bare har gått noen mnd etter et brudd..

    1. Jeg har ikke følt noe på det enda ettersom at det ikke er så lenge siden det ble slutt. Det morsomme er at jeg hadde denne samtalen med en venninne for bare noen dager siden der vi snakker om akkurat det med presset man får på seg rundt det å møte en ny. Er det noe som er helt sikker så er det at jeg skal ta den tiden det trenger, og jeg skal så absolutt ikke stresse med noe nytt forhold. Jeg er enda ung, og har ingen grunn til å rushe inn i noe for å få familie eller frykten for å «være alene».

      1. Næi, er d slutt mellom dere😱😔? Så trist, for dere var jo så søte å bra sammen😔❤

  2. Hei:-) du er virkelig nydelig Sofie! Vil bare si at jeg møtte kjæresten min på tinder for 7 mnd siden,så absolutt muligheter der så lenge man vet godt hva man ikke gidder bruke tid på Hehe;-)

  3. Jaaa, det virker som at en del folk virkelig har begynt å go mer f i korona! Det er skremmende!🙁 Hva med å ta det litt mer seriøst? Så bra du har begynt å spare!😁 Det gir en SÅ sykt god følelse å se sparekontoen vokse! Jeg elsker det så mye mer enn å bruke penger! Hehe! Klem!❤️

  4. Jeg fant kjæresten min på tinder, vi har vært sammen i rett over 3 år nå og kjøpte hus sammen for 1,5 år siden 🙂 Jeg hadde ikke helt tro på å finne kjærligheten på tinder, men det viste seg at jeg var heldig og fant den!

  5. Jeg og kjæresten møtte hverandre på Tinder, nå 3 år senere er vi forlovet og vi får en baby til sommeren. Hadde aldri trodd det, men det er mulig å møte noen på tinder😊

  6. Jeg fant kjæresten min på tinder for fire og et halvt år siden.
    I dag er vi samboere og har to hunder sammen😊
    Når jeg har mareritt drømmer jeg at vi går hver til vårt, og jeg må laste ned tinder igjen..😅 det finnes så fantastisk mye rart der ute, men man kan være heldig også!

  7. Folk gir allerede faen i covid-19.. folk reise, farte på byen, fæste osv..helt umenneskelig… drit i alle rundt sæ, dæm betyr vist lite før dæm.. dør dæm, så dør dæm sekkert ett fett.

  8. Jeg fant kjærligheten på tinder❤️ vi har vært sammen i 4,5 år nå og har akkurat flyttet inni det nye huset vi har bygd sammen.
    Så det er faktisk mulig, selv om jeg heller ikke trodde det 🙈

  9. Møtte eksen på tinder, var sammen i 1,5 år. Så møtte jeg han er sammen med nå på tinder. Vi bor sammen og har vært sammen i 3 år 😊❤️

    Har også to veninner som har truffet kjærestene sine på tinder. Så det er faktisk mulig 😅😄 er jo avhengig av hvordan man passer sammen, hva man er interessert i, og hva man faktisk ser etter. Ingen av gangene jeg brukte tinder var planen å få en kjæreste, men så ble det visst likevel😂

  10. Jeg fant typen min på tinder. Hadde ikke troen på at jeg skulle finne noen der, men har nå vært kjærester et halvt år og skal bli samboere til sommeren😄

  11. Jeg møtte en jeg var sammen med i nesten et år på Tinder. Etter det møtte jeg en der jeg har sammen med i 4 år, det ble akkurat slutt.

  12. Jeg tenkte også at Tinder var helt håpløst og man møter virkelig mye rart der, men her sitter jeg altså et år senere med kjæreste fra Tinder😂🙌🏼Har aldri hatt det så bra med noen som med han.

  13. Har kommentert før, men Cheetos er IKKE vegetariansk. Det inneholder løpe, og løypen fremstilles ved å skrape ut enzymer fra blant annet kalve mager. Så vær så snill, ikke kall deg selv for en vegetarianer hvis du spiser cheetos. Heller si at du følger en vegetariansk kosthold.

  14. Næi, er d slutt mellom dere😱😔? Så trist, for dere var jo så søte å bra sammen😔❤

  15. Angående d med Tinder, så er jeg så å si helt eni. Jeg syntes d virker som at d er bare en app der du bare er ute etter en ting å d er et ligg😅🙈 d kan jo hende d er noen der ute som faktisk prøver å lete etter lykken, men mitt intrykk så er d bare en ting å d er sex. Jeg møtte min kjære på Turvenn.no, noe jeg ikke trodde skulle skje, men d skjedde. Så d er vist muli et sted☺

  16. Jeg vet ikke hvordan Tinder er nå, da det er flere år siden jeg hadde det 🤔 Men jeg tenker det er forskjellig hvordan folk bruker appen; mange er vel bare ut etter en flørt eller ett ligg, men det finnes også mange som er ute etter noe mer seriøst.

    Jeg møtte min nåværende kjæreste på Tinder for snart 4 år siden! Her sitter vi med hus, to biler, forlovet og en sønn på 4 mnd 🥰 Det er altså mulig å møte en potensiell kjæreste gjennom slike apper 😆

  17. Jeg møtte min kjære på Tinder for snart 6 år siden. Vi var litt trege med å bli sammen, men nå har vi snart vert sammen i 5 år og det feires i det nye huset vi nettopp har kjøpt sammen 🙂 Nå skal det sies at han er den eneste jeg gadd å møte i virkeligheten av alle matchene på Tinder da 🙂

  18. Jeg møtte en gutt på tinder for ca et år siden og han er nå kjæresten og snart samboeren min❤️Så det å finne kjærligheten på tinder er fullstendig mulig❤️

  19. Hei 🙂 Jeg møtte kjæresten min på tinder høsten 2015. Vi var fra hver vår by, og fikk “match” når han var på besøk hos en kompis i min by. Ingen av oss var vel på den tiden direkte ute etter et fast forhold og møttes vel egentlig kun for den kvelden sin del. Vi har vært sammen siden og har nå hus, hund og katt sammen! Så det er absolutt mulig å møte den store kjærlighet på Tinder. Jeg forstår skepsisen rundt dette, da det finnes altfor mange håpløse mennesker på den plattformen. Men aldri si aldri!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *