KLEINE SNAPS

Categories Blogg

Genser og bukse er fra Berskha

Akkurat nå er klokken 03.40, og jeg ligger i senga å jobber. Som dere allerede vet så er jeg både syk og jetlag, så jeg har vel innsett at jeg bare må bruke den tiden jeg får til jobbing. Jeg har gått rundt å vært skikkelig dårlig i en måned nå, så det var vel på tide at influensaen skulle melde sin ankomst. Jeg er jo også dessverre enn sånn person som blir skikkelig hjelpesløs når jeg er syk, og ønsker egentlig bare at mamma skulle være her å hjelpe meg haha. Jeg gleder meg virkelig til den dagen jeg vokser opp kjenner jeg. Hilsen mammadalten <3 

Det er rart det der hvordan man går fra å forgude foreldrene sine, til å synes at de er de verste menneskene på denne jord for å så elske de igjen. Jeg får enda vondt i magen av å tenke på hvor slem jeg var mot mamma da jeg var ungdom, bare for at jeg var en forvokst liten drittunge. Jeg vil derfor bare minne dere på å være snille mot foreldrene deres, for dere vil mest sannsynlig føle dere som dritt noen år senere om dere ikke behandler de bra nå. 

Det som er litt morsomt med å være våken nå er at jeg får med meg alle fyllesnaps før de blir slettet imorgen tidlig. Det er så morsomt å se hva fulle mennesker for seg selv til å legge ut (inkludert meg selv). Jeg har heldigvis begynt å legge vekk telefonen når jeg drikker, noe jeg tror er til alles beste. Morten var jo en av de som hadde vært veldig ivrig på snappern da han var ute på fredag, og heldigvis for han så var jeg våken slik at jeg fikk anbefalt han om at det kanskje var greit å slette noe av det han hadde lagt ut. Det var ikke noe som var ille eller kleint, men han hadde helt seriøst lagt ut 14!!!! mystories med bare festing haha. Jeg fikk et lite takk dagen etter for at jeg hadde sagt i fra, så det var altså helgens gode gjerning. Neida, joda. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *