UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Har du noen gang tenkt på å ha en hund til?
Ja, det har jeg. Morten og jeg har snakket om å kjøpe en ny hund nå som vi skal flytte til litt roligere omgivelser, men jeg tror vi skal vente litt å se hvordan vårt nye liv blir. 

Har du familie og venner i Trondheim? 
Jeg har ikke familie der, men jeg har mange gode venner <3 

Hvorfor endte dere opp med kjøp av leilighet i Trondheim? 
Hovedgrunnen var for at vi fikk mye mer for pengene der enn hva vi gjorde i Oslo. Jeg er også ganske ensom her, så vi ble enig om å prøve å se om det vil funke for Morten å bo i Trondheim 🙂

Hvorfor flytter dere?
Jeg tror vi begge er veldig lei av å bruke 20.000 kroner i måneden på å betale ned noen andres lån. Vi ønsket derfor å kjøpe, også fant vi drømmeleiligheten i Trondheim. 

Jeg føler at vennene mine ikke vil være sammen med meg, og at jeg bare er i veien for de. Tips? 
Spør du meg så høres det ut som verdens kjipeste venner, og at du fortjener mye bedre enn som så. Hadde jeg vært deg så hadde jeg funnet meg andre venner, men det er selvfølgelig lettere sagt enn gjort. Du kan jo eventuelt fortelle de hvordan du føler det, også kan du jo spørre om det er noe som har skjedd? Så vil jeg bare minne deg på at vennskap skal få deg til å føle deg bra og verdsatt, ikke det motsatte.. ♥

Favorittmat?
Gjett en gang… hahah! Taco ofc <3

Hvor får man kjøpt Cheetos?
Overalt i USA 😀

Ville Morten heller bo i Oslo?
Morten vil heller bo i Oslo enn Trondheim, men han er villig til å gi det en sjanse. Akkurat nå er vi begge åpen for at alt kan skje, og at vi enten blir boende eller at vi blir å leie ut leiligheten å prøver et annet sted. 

Hvordan tror du det blir når dere flytter til Trondheim?
Jeg tror det kommer til å bli veldig bra, men kanskje litt roligere enn hva vi er vandt til. Jeg tror likevel det kan være veldig bra jobbmessig at vi får litt ro rundt oss, og at det ikke skjer ting hele tiden. 

Hvordan går det med Celine?
Det går veldig bra ♥

Hvorfor er ikke Dubai et sted du og Morten reiser til?
Vi har vært der en gang, så det er ikke et sted som er høyt oppe på prioriteringslisten vår. 

Har du savnet Morten mens dere har vært borte fra hverandre?
Gjett om! Det var så godt å se han igjen <3 

Er du misfornøyd med noe på deg selv?
Ja, jeg har noe jeg har slitt med i ganske mange år som kan være veldig krevende til tider. Jeg velger likevel ikke å dele det i det offentlige da jeg vet at de som misliker meg kommer til bruke det mot meg for å dra meg ned. Det skal likevel sies at når alt kommer til alt, så har jeg det veldig greit med meg selv. 

Hvor ville du bodd om du ikke kunne bo i Norge?
USA helt klart. 

Har Morten en kid?
Hahha neii, det var jeg som fikk han til å tro at en av de han har vært med før meg hadde holdt barnet hans skjult for han i 5!!!! år. Gled dere til YouTube-videoen på søndag 😀

Har du noen gang snakket stygt om en av bestevennene du har nå?
Ja, det har jeg nok og motsatt. Ikke noe dramatisk, men mer når du for eksempel ser dine beste venninner falle for samme idioten gang etter gang haha. Det finnes faktisk ikke noe som er mer frustrerende enn å se de som går tilbake til den personen som har behandlet de som dritt, men det er jo ikke akkurat så mye man kan gjøre med det. 

Beste godteriet/maten i USA? 
CHEEEEEETOS ♥♥♥

Var det morsomt på ferie?
Ja, jeg hadde virkelig en fin ferie sammen med Ingrid. 

Er du misunnelig på årets Paradise Hotel deltakere?
Jeg var veldig misunnelig i fjor, men jeg tror nå at jeg endelig har begynt å komme meg videre. Paradise Hotel var en opplevelse for livet, men jeg er veldig glad for at det er over. Jeg føler at jeg er på et mye bedre sted nå enn hva jeg var da, og det var jo tross alt ganske dritt å daglig bli dømt for noe som skjedde på TV-skjermen. 

Tror du at du kan leve av blogg for resten av livet? 
Jeg tror at jeg kan leve av bloggen så lenge jeg selv vil, og så lenge jeg fortsetter å jobbe like hardt som jeg gjør nå. 

Når har du tenkt å få barn? 
Slutten av 20-årene tenker jeg. 

Hva ville du gjort om du var med på Paradise i år, blogg eller YouTube? 
Nå har jeg blogget i mange år, så jeg ville nok fortsatte med bloggen. Jeg angrer likevel på at jeg ikke startet med YouTube tidligere, for det kommer bare til å bli større og større. Det er jo bare å se hvor stort det har blitt i nabolandene våre, så jeg tror det er viktig å være ute i god tid. Jeg føler også at det er lettere å vokse på YouTube enn blogg, og der har du ikke lesertall som svinger hver eneste dag. Jeg tror jo også at blogg muligens vil dø litt ut en dag, og det stresser meg ekstremt mye… haha! Paradise Hotel deltaker eller ikke, er du en av de som ønsker å starte med YouTube så vil jeg anbefale å gjøre det nå før konkurransen blir enda tøffere. 

Hva gleder du deg mest med til å flytte?
Det må nok være til å pusse opp og innrede leiligheten vår. Jeg gleder meg også veldig til å komme nærmere venninnene mine. 

Tenker du daglig på det som skjedde på Utøya?
Nei, det gjør jeg ikke. 

Gleder du deg til å flytte til Trondheim?
JAAAA 😀 <3

Når skal dere flytte?
1 juni

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *