LITT STRESS & BEKYMRINGER

Categories Blogg

Som jeg fortalte dere på fredag så var Andrea og jeg på en TV-innspilling, og programmet vi var med på var “snap-rulett”. Jeg skal være så ærlig å si at jeg gruet meg før vi dro ned til TV3, men det var mye verre enn hva jeg forventet haha. Vi måtte gjøre ganske mye drøyt, så dere har litt å glede dere til for å si det sånn.

Etter innspilling dro vi på Dagnys som ligger rett ved St. Haugen? Jeg har gått forbi der så mange ganger å tenkt at jeg måtte teste ut stedet, så det var virkelig på tide. Det levde så absolutt opp til forventingene, selv om jeg hadde håpet at de skulle ha litt bedre utvalg på donuts i og med at det er det de reklamerer for å utsiden. Er det noe jeg virkelig savner med USA så er det alle stedene der man kan kjøpe både cupcakes og donuts, NAM!

Det var som alltid like hyggelig å henge med Andrea, selv om jeg stresser unødvendig mye over at hun snart skal flytte fra meg. Jeg hadde jo trodd at hun kanskje skulle være i Oslo i minst et år til, så jeg har ikke klart å forberede meg helt på at hun faktisk kan flytte om bare noen måneder. Jeg forstår at det er vanskelig med avstandsforhold, så det var vel egentlig bare et spørsmål om tid før en av de ga etter å bestemte seg for å flytte. Dessverre ble det Andrea denne gangen, men så lenge hun er lykkelig så er det det eneste som betyr noe. Morten er også en superherlig fyr, så jeg gleder meg veldig til å komme på besøk til Kristiansand 😎

10 kommentarer

10 thoughts on “LITT STRESS & BEKYMRINGER

  1. Tips: Talor&Jørgen på Youngstorget er den eneste ordentlige donutsjappa i Oslo. Helt fantastisk godt, men du bør være der ganske tidlig på dagen, da de som oftest blir utsolgt fort🤤😊

  2. Hei, jeg lurer litt på hvordan det går med vaginismen? Lurte nemlig litt på om du kanskje kunne komme med en liten update med vaginisme (med deg og morten kanskje), i forhold til at jeg sliter litt med deg selv, og syns dessverre at det er vanskelige med
    tanke på forhold osv 🙂 Hvordan hakler dere
    det, eller hvordan håndterer/håndterte dere det?
    Stor klem, og håper alt går bra med deg!!

    1. Det har gått veldig bra, men har begynt å få litt vondt igjen. Skal derfor tilbake nå snart for å få behandling.Det har aldri vært et problem i forholdet vårt da Morten har vært veldig forståelsesfull og jeg alltid har vært åpen når det er for vondt eller plagher meg.

      Klem til deg også <3 Håper det ordner seg for deg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *