UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

 

Genser. HER

Hva er det styggeste en “fan” har sagt når dere har møttest?
Jeg har aldri opplevd at noen har vært slemme i virkeligheten da de aller fleste er feige å gjemmer seg bak anonymitet. Da jeg var i Tromsø å ble kalt for en “feit ku” er vel første gang jeg noen sinne har fått en stygg kommentar face to face.

Teller du kalorier?
Nei, så absolutt ikke. Jeg trener for at jeg synes det er gøy, og for å ta vare på kroppen og helsa mi.

Hvordan tegner du bryna dine? og hvilke produkter bruker du?
Jeg tegner de etter min egen fasong, også fyller jeg inn der jeg mangler. Jeg var så smart at jeg barberte bort 90% av brynene mine da jeg var ungdom, så jeg fikk de aldri helt 100 % tilbake. Jeg bruker “Anastasia” sin Wiz Brow.

Tenker du over om produktene du bruker er testa på dyr?
Jeg prøver å være flink på det, men jeg har nok enda en lang vei igjen i gå.

Liker du fotball? I så fall, hvilket lag heier du på?
Nei, det gjør jeg ikke. Fotball er noe av det kjedeligste jeg vet om, til tross for at jeg spilte det i sånn 4-5 år da jeg var barn.

Sliter du med stress? I så fall, hva gjør du for å roe ned det?
Ja, jeg er dessverre en sånn person som stresser overdrevent mye. Jeg skulle gjerne ønske at jeg hadde noen gode tips, men det har jeg ikke. Jeg er virkelig verdens verste når det kommer til å stresse over hver minste ting, så om noen andre her har noen gode tips, legg igjen i kommentarfeltet <3

Hva er favoritt fargen din?
Blå.

Hva skal barna dine hete? 
Hailey og Nathaniel.

Hva spiser du i løpet av en uke? 
Skal jeg ramse opp hva jeg spiser i løpet av en hel uke så tror jeg nok dette blogginnlegget kommer til å bli veldig lang. Jeg spiser variert, og det jeg har lyst på.

Hvor ofte trener du?
4-6 ganger i uken.

Hva skal du i Los Angeles?
Sole meg, jobbe, feste, feire Halloween, spise masse digg og dra på Universal!!!!

Spiser du godteri i ukedagene?
Jeg prøver å bare spise en gang i uken, men det skjer aldri. Jeg har så lite selvkontroll når det kommer til godteri 🙁

Hvor høy er du?
172 cm.

Hva tenker du om at enkelte kommenterer huden din?
Jeg har litt problemer med oljete hud, og det er ikke noe jeg kan noe for. Huden endrer seg hele tiden, og jeg har gått fra å ha en “normal” hud til at jeg plutselig begynte å slite litt med at huden min fort ser svett ut. Jeg tror nok det er mange som kan kjenne seg igjen i det å ikke ha den “perfekte” hud, så jeg synes det er utrolig respektløst å komme med sånne kommentarer. Det var noen som tillot seg selv å skrive at jeg hadde “gross” hud her om dagen, og jeg tenker som så at jeg heller vil ha en “gross” hud enn en forferdelig personlighet 😀

Har du noen gang fått skattesmell? 
Nei, det har jeg ikke.

Reagerer du på at Morten viser frem kroppen sin på Instagram?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg klarer ikke å se hvorfor jeg skulle reagert på noe sånt?

Hvem er forbildet ditt?
Mamma

Skal du og Morten feire jul sammen i år?
Nei, det skal vi ikke. Jeg regner med at vi feirer nyttår, men i jula vil nok vi begge være sammen med familie og venner <3

Stemmer det at du ble kontaktet av ex on the beach?
Nei, det stemmer ikke. Sist jeg sjekket så måtte man være singel for å være med.

8 kommentarer

8 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Et tips hvis du alltid har vært normal i huden og nå blir “oljete utover dagen”! Det kan faktisk hende at huden din er litt dehydrert, skjer ofte ved sesongskiftet med vær. Prøv å gi huden din litt ekstra fukt i en periode, så tror jeg huden din vil føles normal igjen! Og prøv å se etter fukt i form av vann, og ikke produkter med fukt i form av fett (da blir du fort enda mer oljete og kan få kviser). Du ser forresten veldig flott ut 😘

  2. Tenkte å skrive det samme som M. Jeg ble veldig blank og fet i huden för. Lite visste jeg at det var p.g.a törr hud! Huden var så törr at den overproduserte fett… Så da jeg startet med en skikkelig god fuktighetskrem, ble det helt topp! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *