MIN FØRSTE DAG I TROMSØ

Categories Blogg

Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte da jeg var helt sikker på at jeg var ferdig med flytting da jeg forlot Oslo, for jeg har jo enda masse som må gjøres i Tromsø. Alt av klær og ting ligger enda pakket ned i søppelsekker og esker, og det morsomme er jo at per dags dato så har vi ikke plass til tingene mine. Jeg skal derfor ut for å finne kommode i dag, og prøve å få litt system. Jeg kjenner jeg gleder meg til jeg er 100% ferdig, og kun kan fokusere på jobb. Jeg føler nesten jeg henger etter med alt, men det er kanskje ikke så rart med tanke på at jeg kun har fokusert på å pakke, flytte og vaske den siste uken.

Jeg tror ikke det har gått opp for meg at jeg faktisk bor her nå, for det ironiske er at jeg føler meg mer fri enn noen gang. Kanskje for at jeg første gang på 7 år ikke har noe ansvar hengende over meg, og det er kanskje kleint å si i en alder av 25 år, men det er den beste følelsen jeg har hatt på lenge. Jeg kjenner bare mer og mer hvor riktig valgene mine har vært for meg, og jeg er bare så takknemlig for at jeg turte å gi slipp på alt som har vært trygt og godt. Jeg kommer nok til å ha en litt annerledes hverdag fremover, men annerledes trenger ikke å bety dårlig. Jeg får vært masse sammen med familie, fokusert enda mer på trening, spart penger og hentet meg litt inn psykisk også. Jeg tror både kropp og sjel har godt av denne perioden, og akkurat nå føles det veldig rett 🌸

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN FØRSTE DAG I TROMSØ

  1. Blir godt å få “landet” helt tenker jeg! Godt å føle seg litt friere, uten for mye ansvar! 😀 Blir gøy å se mer av Tromsø også! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *