NOEN FUN FACTS

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

 Genser. HER (annen farge) / Bukse. HER

🖤 Jeg har to tantebarn, en jente og en gutt.

🖤 Selv om jeg er redd for katter nå, så er jeg faktisk oppvokst med det. Vi har hatt katt siden vi var barn, og jeg hadde to katter som var mine. Jeg husker da vi skulle dra å hente den ene, også hadde broren min skinnseter i bilen sin. Katten var jo selvfølgelig livredd ettersom at noen totalt ukjente mennesker kom å hentet den, så den klarte å klore opp litt av setene hans. Jeg husker enda hvor redd jeg var da han spurte ” KA VA DET Æ HØRTE????” haha.

🖤 Som dere vet så har jeg veldig mange søsken, og jeg har faktisk den som er i midten om det gir mening? Jeg har tre eldre søsken også har jeg tre yngre. Jeg var derfor så heldig å bli midtpunktet <3 hehe neida, joda.

🖤 Det siste året har jeg pådratt meg en veldig rar uvane, og det er at jeg virkelig ikke liker å trene på kvelden. Jeg dropper ofte trening om jeg ikke rekker å trene på dagtid, da jeg synes det er skikkelig ork å komme meg på trening etter at jeg har sminket meg. Jeg føler nesten at dagen min blir litt ødelagt om jeg ikke får startet med trening.

🖤 Jeg føler at jeg er den eneste på min alder som ikke liker kaffe? Det er nesten sånn at folk blir sjokkert når jeg sier at jeg ikke liker det, men jeg synes virkelig at det smaker helt grusomt. Jeg har prøvd det er par ganger, men jeg kan ikke se for meg hvordan jeg noen gang skal lære meg å like det? Jeg har klart meg helt fint uten kaffe også, så jeg tror nok ikke at det er noe jeg kommer til å begynne å drikke med det første.

🖤 Apropos det å lære seg  å like noe. Jeg føler også at jeg er den eneste som ikke har lært meg å like sushi. Jeg er den eneste i min vennegjeng som ikke spiser det, og jeg får alltid høre ” HÆÆÆÆ, liker du ikke sushi?”. En ting som er sikkert og visst, er at fåtallet likte det første gang man smakte på det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man skal lære seg å like noe? Hilsen Sofie 7 år.

🖤 Når jeg først får dilla på en serie så gjør jeg ikke annet. Jeg begynte å se på “Best før” på søndag, og jeg har nesten sett alle tre sesongene.

🖤 Jeg er ekstremt glemsk. Om jeg ikke skriver ned ting i kalenderen og sjekker det hver dag, så kan jeg love deg at jeg har glemt det bare noen minutter etterpå. Jeg prøver så hardt å skjerpe meg på akkurat denne, for det er virkelig så irriterende. Jeg vurderer å begynne å notere på mobilen, men jeg er så gammeldags at jeg liker å ha det i en bok.

13 kommentarer

13 thoughts on “NOEN FUN FACTS

  1. Hvorfor bruker du ikke bukser i riktig størrelse? Er det slik at du MÅ absolutt gå med en viss størrelse for å føle deg vel? Denne buksa er jo helt klart for trang! Du ser det på lommene, magen og lårene. Vær stolt av deg selv og gå med DIN størrelse. 🙂

    1. Du må seriøst finne deg en ny hobby. Du vet hva de sier om folk som har behov for å konstant rakke ned på andre…

      1. Fine fun facts! 🙂 Jeg har faktisk diskutert dette med å lære seg å like ting med vennene mine. Det er jo veldig rart at man skal det. Ingen av oss likte nemlig vin, øl, kaffe eller sushi de første gangene vi prøvde det. Men så smaker man på det flere ganger bare fordi «alle andre» gjør det, og plutselig en dag så har man lyst på det og begynner gradvis å like det! Snodig

  2. Altså te du som kalle dæ (aloha) e d nå spess som feile dæ sia du absolutt har en trang te å pirk på alt når d gjeld Sofie? Har du itj lært dæ å si ting på en pen måte, eller e du bevisst ut ætter å gi folk dårlig sjøltillit??

  3. O.M.G!!! Noen av dere står opp med feil fot hver eneste dag! Vask munnen deres!
    Er dere glad i å få mye stygge kommentarer selv kanskje??? I think not!!!

    Haha, jeg er helt lik på det med notater… Jeg noterer ned aaalt på mobilen med en gang noe dukker opp. Det er helt nödvendig! Men det funker gull da! Glemmer veldig sjeldent noe da, og slipper å lagre det i hodet! For der er det nemlig fult nok! Haha! 😉 Angående sushi, föler jeg det var veldig trendy og litt status i begynnelsen! 😉 Stor klem til deg! <3

  4. Så dere synes det gir gode signaler å gå med en størrelse mindre i bukse, uansett hva? Jeg ber henne være stolt av kroppen sin. Haha fake lesere som beskytter deg Sofie, du er virkelig patetisk

    1. Om d e nån i kommentarfeltet her som e patetisk så e d faktisk du som sett å lire utav dæ alt mulig stygt.. føle du dæ skikkelig bra no? Men du har d kanskje ber når du snakke dritt te andre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *