MIN NYE BABY

Categories Blogg

Jeg har lenge vært på tanken om å kjøpe meg et nytt kamera da jeg ønsker den beste kvaliteten på bildene mine, og for at jeg ønsker et som er lett å ha med seg på reise. Jeg bestemte meg likevel for å avvente litt da jeg allerede har et kamera som er veldig bra, men nå som jeg har en del reiser fremover så klarte jeg ikke å vente mer.

Jeg bestemte meg derfor for å investere i kameraet jeg har ønsket meg i godt over et år. Det var Joakim som introduserte meg for denne herligheten, og jeg har vært forelsket siden jeg så bildene han tok med det. Nå som jeg reiser til New York om bare to uker så må jeg ha et nytt kamera slik at jeg kan levere skikkelig bra innhold til dere.

Denne dagen har virkelig gått unna med møter, trening og jobb. Jeg har en veldig travel uke i vente, så nå skal jeg få unnagjort litt jobb slik at jeg ikke blir hengende etter. PS: Jeg selger blogg-kameraet mitt på TISE der jeg heter Sofieenilsen. Vi snakkes i morgen ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “MIN NYE BABY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *