UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly & Monki

Genser. HER / Bukse. HER

Ukens “do to”
Forrige uke tok jeg alt veldig chill, og nå skal Morten og jeg spille inn 8 YouTube-videoer. Wish us luck.

Ukens kjipe
Humøret mitt og hvordan jeg føler meg har vært så sykt opp og ned, noe som selvfølgelig går utover hvordan jeg har det. Jeg føler bare at denne uken har vært en skikkelig berg og dalbane uten å egentlig vite hvorfor. Jeg fikk plutselig flyskrekken tilbake, og satt å kaldsvettet store deler av flyturen hjem i går. Det er bare kjedelig å få slike perioder når alt rundt en egentlig bare er bra.

Ukens jobb
Som jeg skrev over her så må Morten og jeg spille inn ganske mange YouTube-videoer i dag. Det er fint å ha litt å gå på nå som vi ikke skal se hverandre på en stund, selv om jeg skal spille inn MASSE til dere i Los Angeles.

Ukens morsomste
Jeg føler jeg snakker alt for mye om utelivet i Tromsø, men lørdagen var altså veldig bra. Jeg storkoste meg sammen med jentene, og gleder meg allerede til neste gang.

Ukens skumle
Det er hverken farlig eller skummelt, men som jeg skrev over her så var jeg veldig redd da jeg fløy hjem i går. Det er så utrolig irriterende å ha flyskrekk, og jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal bli kvitt den sånn 100%? Jeg har hatt det i så mange år nå, og har vært flink til å presse meg selv på flyet. Likevel så forsvinner det ikke??? Det er bare så utrolig frustrerende når man virkelig jobber med noe, men så virker det som at det aldri kommer til å bli helt perfekt.

Ukens høydepunkt
Det er selvfølgelig å komme hjem til kjæresten, leiligheten og bilen min. Ja, jeg har faktisk blitt glad i en bil, det er nesten litt trist å innrømme.

Ukens irriterende
Døgnrytmen min er helt ødelagt, og jeg er nå tilbake der at jeg sitter oppe halve natten og sover til langt utpå dagen. Jeg tok meg nok dessverre litt for mye ferie i Tromsø, så nå må jeg virkelig skjerpe meg.

Ukens serie
Millionær søker kjæreste. Som jeg sa på Snapchat så må denne serien være staget, for herreguud så mye rart som skjer. Er du ute etter skikkelig underholding så vet du hva du må gjøre. Du finner det på Tv2 Sumo <3

Ukens melding
Jeg fikk en melding av ei venninne som bare takket meg for å være et godt menneske. Det er kanskje det fineste komplimentet jeg har fått på lenge, og det betydde så utrolig mye å få en så fin melding.

Ukens handeliste


T-skjorte. HER / Jakke. HER / Bluse. HER

5 kommentarer

5 thoughts on “UKEN SOM HAR VÆRT

  1. Hei!
    Vil bare tipse deg om noe ang flyskrekk! Jeg har selv hatt flyskrekk i mange år, på samme nivå som deg, også fikk jeg tipset om en app som heter mindly. Den har mange forskjellige lydfiler som man skal høre på mot forskjellige angst typer, bla flyskrekk. Jeg hørte på den filen hver eneste kveld i tre uker før jeg skulle fly og når flyturen kom hadde jeg null flyskrekk!
    Veldig fornøyd!:D

  2. Hei! Ang flyskrekk: snakk med cabin crewet, de fleste er veldig hjelpsomme og tar seg godt av deg – men vanskelig å hjelpe til om de ikke vet. Spør også om du kan snakke med de i cockpit, ev gå ombord i flyet først for å se i cockpit. Hjelper ofte å snakke med noen som gjør dette hele dagen og har full kontroll på hva som skjer 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *