MINE FAVORITTER

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Jeg vurderer å begynne med et innlegg i uken der jeg tipser dere om forskjellige ting. For eksempel middagsretter (haha lol), sminke, klær, reiser osv. Hva tenker dere om det? Om dere synes det var en god ide så kan dere gjerne komme med forslag/ønsker til innlegg. Det hadde jeg satt stor pris på ♥

Jeg tenkte uansett å starte med et innlegg der jeg har plukket ut mine favoritter hos både gutt og jente. Jeg er helt sikkert ikke den eneste som synes det er kjempevanskelig å kjøpe gaver til gutter? For dere som ikke vet det så har Nelly et veldig godt utvalg til gutter/menn, så om du enda ikke har funnet gave til kjæresten din så vet du hvor du skal sjekke. Her har dere i alle fall mine favoritter ♥

Bukse. HER / Jakke. HER / Jakke. HER

Jakke. HER / Jakke. HER / Øredobber. HER

Sett. HER / Lommebok. HER / Bukse. HER

Vibrator. HER / Kondomer. HER / Graviditetstest. HER

Frakk. HER / Boksere. HER/ Klokke.HER

Jeg kjøpte selv boksere til Morten i førjulsgave da jeg føler det er noe man aldri får nok av. En ganske sikker gave å gi også om du spør meg, haha! 

3 kommentarer

3 thoughts on “MINE FAVORITTER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *