SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser HER / Bukse HER

Hva er favorittmaten din?
Taco, risgrøt, pizza og vegetarpølser.

Hvor skal du bo hvis dere selger leiligheten?
Jeg skal oppdatere dere på fremtidsplaner når leiligheten blir solgt.

Hvordan går livet?
Helt ærlig? Jeg har  hatt det ganske tøft den siste tiden da angsten virkelig har plaget meg, og det har vært så vanskelig at jeg kontaktet en av psykologene jeg gikk til før bare for å ha noen å snakke litt med. Jeg har vært veldig frem og tilbake om jeg skal starte igjen, men er usikker da jeg er så ekstremt redd for at det skal bli for vanskelig å ta tak i alle tingene jeg har holdt inne i så alt for mange år. Jeg har vel egentlig bare ventet på at det rette øyeblikket, men jeg tror det aldri vil komme en dag der det føles 100% rett. Jeg må vel derfor bare hoppe i det snart, for innerst inne så vil jeg jo bare ha det bra. Jeg er lei av å gå rundt å ha det så opp og ned som jeg har det, og da må jeg gjøre visse tiltak for å få det bedre.

Hvilke skoler gikk du på i Tønsberg? 
Borgheim Ungdomsskole og Re videregående.

Hvem heier du på av parene på Love Island?
Nora og Johannes uten tviiil.

Er du og Sophie Elise i slekt?
Nei, det er vi ikke <3

Vil du være med på Farmen kjendis?
Jeg hadde nok sagt ja om jeg hadde fått tilbudet, men jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig usikker. Jeg tror det er en kjempekul opplevelse, og jeg elsker jo gårdslivet. MEEEEEN jeg hadde nok hatt store problemer med maten, spesielt med tanke på at jeg ikke spiser kjøtt.

Er du med på Bloggerne i 2020?
Det kan jeg ikke si noe om enda, dere får bare vente å se <3

Er Morten i Oslo nå?
Nei, han er i Trondheim sammen med meg.

Er leiligheten solgt? og hvor skal dere bo nå?
Leiligheten er ikke solgt enda, og hvor vi skal bo skal dere få vite etterhvert <3

Føler du at du er på ferie når du er ute å reiser eller er det mye jobb også?
Jobben min er med meg over alt, så jeg føler aldri at jeg er på “ferie” mer. Jeg er likevel så heldig at jeg kan ta med meg jobben hvor enn jeg reiser, så jeg klager ikke. Jeg har likevel bestemt meg for å ta helt ferie når vi jentene reiser til Monaco for å feire bursdagen min. Med det mener jeg at jeg ikke kommer til å blogge, da det er det som tar mest tid.

Hvor ofte trener du styrke?
Jeg trener styrke 3-5 ganger i uken.

Hvorfor selger dere? 
Jeg har forklart hvorfor vi selger HER <3

Har du vurdert å skaffe deg en hund til?
Ja, men ikke før jeg er ferdig med å reise og er litt mer klar for å slå meg til ro.

Du ligner veldig på Eveline Karlsen, er dere i slekt?
Hmm, synes du?? Vi er ikke i slekt, men takk for et hyggelig kompliment <3

Når har du bursdag? 
30. mars 🙂

Er du gravid?
Nei, det er jeg heldigvis ikke.

Trodde du på at kjærligheten mellom Andrea og Morten var helt ekte da du så det på TV?
Ja, det gjorde jeg. Det var ikke noe som var mer irriterende å lese at hun fikk betalt for å være der, og at hun kun gjorde det for å få blogglesere og at de faket. Jeg som kjenner Andrea hadde så lett for å se hvor forelsket hun var, for hun hadde vært anti-kjæreste siden vi møttes i Mexico. Hun likte ikke klemmer, ville ikke ha kos og fikk panikk av å snakke om forhold til å plutselig være så klissete. De er vel også det eneste paret som enda er sammen (så vidt jeg vet) så jeg vil absolutt si at de fortjente den seieren.

4 kommentarer

4 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

  1. Jeg håper du tar noen timer hos psykolog. De aller fleste venter alt for lenge med å ta steget, og det er så synd! Please, gjør det, kjære, fine deg! <3 Det vil nok gjøre deg godt! Husk at begeret blir fullere og fullere desto lenger man venter… Da tar det lenger tid før man føler seg "i vater" igjen. Egentlig synes jeg alle mennesker skulle hatt noen timer hvert år, så det ikke hoper seg opp, og blir for mye! Kanskje det hadde hjulpet noen % på selvmordsstatistikken også? Klem! <3

  2. Nora og johannes er søte men sinnsykt kleine når de flørter wææ haha. Det lyser kjærlighet av de andre parene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *