MINE GAMLE FINN-ANNONSER

Categories Blogg

Vi Må få gitt bort, og de spiser kattemat???? 😂For en bombe jeg slapp der

Disse “måtte vi få bort” og de spiste også kattemat 😂😂😂 jeg døøøør hahahah


“Ikke send epost, da vi ikke han internett” 😂😂😂 klarer ikke

I går kom jeg over mine gamle finn-annonser, og jeg måtte le litt når jeg leste gjennom dem. Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det, men vi hadde katter i mange år da jeg var barn/ungdom. Vi hadde to jentekatter, og de fikk noen kull med bebbiser. Selv om jeg ikke akkurat er et skikkelig kattemenneske så husker jeg enda hvor vondt det var å gi dem fra seg når de var klare for levering. Kattunger er jo såå søte, og etter bildene å dømme så forstår jeg nå hvorfor jeg hadde så vanskeligheter med å gi dem bort. Altså se på dem 🥺


Sittes ut på for :))) 😂😂

Jeg har jo også fortalt dere at jeg hadde en hest tidligere, som vi  bestemte oss for å selge da jeg ble mer opptatt av å løpe etter gutter fremfor å være i stallen. Jeg husker hvor langt inne det satt å skulle selge henne for godt, så jeg la ut en annonse om å sette henne på for i et år. Det endte uansett med salg til slutt, og jeg fikk faktisk vite for noen dager tilbake at hun døde for to år siden. Hun var seriøst verdens fineste og snilleste lille klump, og det gjør meg så trist å vite at hun ikke er her mer.. <3

4 kommentarer

4 thoughts on “MINE GAMLE FINN-ANNONSER

  1. Hahah koselig å se tilbake på da! Men kanskje det var det at de hadde blitt tilvendt kattemat og sluttet med morsmelk?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *