MINE NELLY FAVORITTER + 20% RABATT

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jakke HER

Hei fininger ❤️ Hvordan har dagen deres vært så langt? Jeg tror jeg har hatt den minst produktive dagen på lenge, men man trenger vel kanskje noen sånne dager også? Jeg har i det minste fått sortert i klesskapet mitt, og samlet litt klær som jeg skal gi bort. Resten av kvelden skal brukes til å forberede litt innlegg for de neste dagene, også skal jeg se på Charterfeber. Jeg ELSKER årets cast, den er jo så bra!?

Jeg ville forresten bare tipse dere om at Nelly nå har 20% rabatt på alle gensere og topper, så om du har tenkt å kjøpe litt nytt for høsten så kan du spare deg noen kroner nå. Jeg vet jeg har sagt dette ofte, men nå har virkelig Nelly fått inn sykt mye fint. De har også tatt inn “Tie Dye” klær som jeg har ventet SÅ lenge på 😍 DU KAN TRYKKE HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL TILBUDET. 

Jakke HER / Genser HER på 20% rabatt / T-skjorte HER på 20% rabatt

Sett HER / Bukse HER / T-skjorte HER på 20% rabatt

Bukse HER / Genser HER på 20% rabatt/ 2pk med bukser HER

Genser HER / Topp HER / Genser HER alle er på 20% rabatt

Topp HER / Topp HER / Genser HER alt er på 20% rabatt

Jakke HER / Bukse HER / Cardigan HER den er på 20% rabatt

9 kommentarer

9 thoughts on “MINE NELLY FAVORITTER + 20% RABATT

  1. Lurer bare på hvorfor du har begynt å fotografere deg selv med haken langt opp i luften? Alle bildene av deg er plutselig blitt slik. Det ser så utrolig unaturlig ut og får deg til å se ut som du prøver å skjule dobbelthake. Tommel opp for å fotografere slik du gjorde før 😊

    1. Hei ☺️ Jeg synes ikke det er innafor å kommentere sånt til andre. Du skal selvfølgelig få ha din mening, men man kler, sminker, fikser håret og til og med tar bilder som man selv føler seg best mulig på ☺️ Noen vil synes jeg er finest med brunt hår, noen vil like meg bedre med en type klesstil og noen synes bildene mine er fine når jeg poserer eller står på en bestemt måte. Vi mennesker kan ikke leve etter hvordan alle andre synes vi er finest, så la oss bare være fornøyd som vi er også holder man meningen sin for seg selv 🥰 Jeg er lei av at det er innafor å kommentere hvordan andre «kan se litt finere ut» som KUN handler om personlige preferanser.

    2. Altså – wow. Skulle ønske jeg hadde et liv som deg, så jeg kunne henge meg opp i så irrelevante ting som det der! :’)

      Sofie er fin i alle vinkler <3

  2. Du er pen og alt det der, men hvorfor ikke ta naturlig pene bilder, eller pene naturlige bilder?
    Må ærlig innrømme at jeg liker slike bilder av influencere best.
    Men nå er jo smaken som stumpen, nemlig delt 😉
    Lykke til videre, du er en fantastisk jente, selv i litt for perfekte bilder 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *