NOE DERE KANSKJE IKKE VISSTE OM MEG

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Lignende genser HER / Bukse HER / Sko HER på 30% rabatt

❤️ Jeg har hatt kjærlighetssorg i nesten 3 år.

❤️ Dette er første gangen jeg har vært singel i over 6 måneder siden jeg var 13 år gammel.

❤️ Jeg kom inn på sminkeskole i Los Angeles, og skulle egentlig flyttet dit i januar 2017.

❤️ Jeg har hatt to hester, en shetlandsponni og en blanding av araber og lyngshest.

❤️ Jeg gikk på fotball i mange år, og var faktisk ganske flink også.

❤️ Jeg er alt for direkte, og klarer svært sjeldent å holde tilbake meningene mine. Det er så i r r i t e r r e n d e.

❤️ Jeg er veldig tålmodig og gir ofte flere sjanser, men er det en type menneske jeg ikke takler så er det dem du må tråkke på eggeskall rundt. De som skaper drama av alt og ingenting, som også gjerne tar seg nær av absolutt alt. Jeg kutter ut sånne mennesker med en gang, for det har jeg virkelig ikke energi til.

❤️ Jeg klarer ikke å være rundt mennesker som snakker høylytt, konstant og som alltid avbryter andre. Sorry, men det er virkelig ikke noe som er mer irriterende enn det 😅

❤️ Jeg tiltrekkes ofte mot de som er eldre enn meg, og jeg hadde ikke hatt noe problem med aldersforskjell. Han kunne selvfølgelig ikke vært på bestefar sin alder, men dere forstår 😜

❤️ Jeg tror veldig på alt som er overnaturlig, og jeg er overbevist om at det finnes noe mellom himmel og jord som vi kanskje ikke kan se, men likevel føle.

5 kommentarer

5 thoughts on “NOE DERE KANSKJE IKKE VISSTE OM MEG

  1. Åh! Er så lik på det om de som avbryter, skaper drama av alt, de som er høylytte, de som ikke tåler noen ting, og de du må gå på eggeskall rundt! Huff, nei takk! SÅÅÅ slitsomt! Haha! Ha en god dag, fine deg! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *