NOEN MINNER FRA 2017

Categories Blogg

New York 2017 <3

En av de verste byene jeg noen sinne har vært i, for herregud så mange sure bedrevitende mennesker samlet på et sted 😅 Nice ga meg heldigvis et veldig annet inntrykk av franskmenn, så jeg vurderer å prøve å dra tilbake en eller annen gang i fremtiden.

Dubai 2017

En annen person??? haha

Martine og meg <3

Noen som husker da vi var en skikkelig firkløver som hang sammen hele tiden? Ååh good times 😍

En eller annen sommerdag i Oslo

Her var jeg på et event for et sminkemerke. Jeg klarer ikke å huske hvilket, det er så lenge siden 😅 Sooorryy

Shit som vi har forandret oss??

<3 <3 <3

Jeg vet ikke om dere husker “jævla homo”? Det var i alle fall en dokumentarserie som NRK lagde, og Andrea og jeg var med på å promotere den og det viktige budskapet <3

Her var vi i Trondheim på vårt aller første betalte event i Trondheim.

Findings 😭

Jeg fikk sjokk over å se Andrea på festival 😂 Jeg tror det var første og siste gangen hun ble med, haha.

Her var vi også på et event i Tønsberg sammen med Carina Dahl.

Det ser kanskje ut som at vi skulle på en eller annen galla, men sannheten er at vi feiret bursdagen til Andrea, haha.

Et av de bedre bildene fra en photoshoot i Tønsberg.

Andrea, Rebecca og meg.

<3 <3

Martine, Morten, Aleks og meg reiste sammen med Lapoint til Portugal for å lære oss å surfe.

😂😂

En av de alt for mange festene i Tønsberg <3

New York <3 Ååh som jeg gleder meg til å dra tilbake.

Husker du noen av disse bildene/hendelsene? ❤️

10 kommentarer

10 thoughts on “NOEN MINNER FRA 2017

  1. Du så sååå annerledes ut med mørkt hår! Nesten så æ ikke skjønte det var dæ? Men nydelig var du selv om du kler lyst best, føler det e deg liksom hehe

  2. Har aldri kommentert her før, men må bare si: du er sinnsykt pen! Både da og nå:) og i tillegg virker du til å være en veldig godhjertet og gøyal person:D Stå på videre med den gode jobben du gjør. Klem

  3. Du e ei så fin jente! Du kler virkelig brunt hår Sofie👸🏽 men alt kler den smukke! Ha en fin kveld videre🤍

  4. Så gøy å se tilbake på dette! 😀 Elsker sånne tilbakeblikk! Du har forandret deg litt ja. Men like fin da som nå! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *