UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå ligger jeg i sengen å forhåndsskriver dette innlegget som skal ut i morgen tidlig. Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det før, men jeg forhåndsskriver nesten alle innleggene mine. Jeg føler at hverdagen og arbeidsrutinene mine blir mye mer strukturert av å alltid være en dag foran. Klokken er faktisk 00.21 akkurat nå og jeg har enda to innlegg som skal skrives, samtidig som at jeg må få sendt alt av papirer over til banken. Jeg kan faktisk ikke tro at Morten og jeg skal eie en leilighet i løpet av dette året.

Ukens tanke. 

Den siste tiden har jeg tenkt veldig mye på hvordan jeg kan ha det bedre med meg selv dette året, ettersom at store deler av 2018 ble et veldig tøft år for min del. Jeg har kommet frem til at jeg nå skal prøve å være positiv i situasjoner jeg ellers ikke ville vært positiv i, jeg skal prøve å møte verden med et smil og jeg skal være flinkere til å prioritere menneskene rundt meg og ikke minst meg selv. Jeg har bare virkelig satt meg ned å bestemt meg for at 2019 skal være et år fylt med glede, positivitet og jobb.  Jeg er bare så klar for å komme meg videre, klar for å få et enda bedre liv enn hva jeg allerede har.

Ukens høydepunkt.

Det må nok være det at vi er så nærme å få et boliglån nå. Som jeg skrev over her så er det bare noen papirer som skal sendes inn, så vil alt mest sannsynlig være i orden. Jeg føler meg plutselig så voksen, som skal kjøpe leilighet sammen med kjæresten min. Jeg har jo alltid sagt at det har vært uaktuelt å få barn før leilighet var i boks, så kanskje det er på tide å begynne å planlegge barn nå? HEHE NEEIDA! Om jeg i det hele tatt skal bli mor så vil ikke det skje før i slutten av 20-årene. Det var jo også et høydepunkt at jeg fikk Lisa på besøk denne helgen ♥

Ukens cravings. 

Det må helt klart være den yoghurten smaker melon og pasjonsfrukt, altså NAM!!

Ukens irritasjonsmoment. 

Dette har irritert meg ganske lenge, men forrige uke kjente jeg virkelig at jeg fikk nok. Jeg vet ikke om dere har det slik i hverdagen deres, eller om det kun er bloggere som må understreke hver eneste ting vi sier slik at ingen skal oppfatte noe feil eller pirke på det du skriver. Forrige uke så la jeg ut et bilde av maten jeg hadde handlet der jeg skrev at jeg skulle ha en 100% kjøttfri måned. På bildene jeg la ut så var det blant annet pølser og kyllingfilet, og da var det selvfølgelig noen som måtte påpeke at det ikke var vegetarisk. Really? Jeg vil vel egentlig tro at vedkommende forsto at jeg ikke sier at jeg skal ha en kjøttfri måned for å så legge ut bilde av kjøtt? Da hadde jeg vel i så fall ikke tatt med kjøttet på bildene jeg la ut? haha. Så fikk jeg en ny kommentar om at jeg bare kunne endre innlegget der jeg påpekte at kjøttet var til Morten og ikke meg, altså? Skal det virkelig være nødvendig å påpeke at kjøttet ikke er mitt når jeg skriver at jeg ikke skal spise kjøtt? NEI!!!! hahaha

Ukens latter. 

90 days to wed, DET MÅ DERE SE. Til alle som lurer på hva det er så er det jeg legger ut på Snapchat og Insta story nesten hver eneste dag hehe. Kort fortalt så er det en serie som følger Amerikanere  som finner seg kjæreste fra utlandet. Det er derfor masse styr med visum, det er mye drama og noen blir selvfølgelig utnyttet for å få Green Card. Det er en veldig underholdene serie som dere kan se på Dplay.

Ukens avgjørelse. 

Dette året har jeg bestemt meg for å ikke dra på Vixen. Både Andrea og jeg synes det var veldig ukomfortabelt å være der i fjor, og jeg følte kanskje ikke helt at jeg passet inn? Det er nok veldig moro for noen, men for meg var det ikke sånn. Jeg føler også at slike eventer ser så fantastiske ut på utsiden, så er de kanskje ikke like kule på innsiden. Jeg husker i alle fall at jeg alltid hadde et stort ønske om å dra på sånne eventer, men helt ærlig så er det mye morsommere å være på tacokveld med venna.

Ukens handleliste.


Bukse. HER / Jumpsuit. HER / Genser. HER

4 kommentarer

4 thoughts on “UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *