OPPTIL 30% RABATT PÅ NELLY

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Nelly har opptil 30% rabatt på så mange fine sommerklær, så jeg tenkte at jeg selvfølgelig skulle tipse dere og plukke ut noen favoritter. Nelly har fått inn så sinnsykt mye fint den siste tiden, så jeg kan virkelig ikke vente til jeg får en ny pakke i posten. Morten og jeg tenker jo blant annet å reise i september, og da skal jeg virkelig ha med meg så mye fint slik at jeg får tatt litt nye bilder. Her har dere i alle fall mine favs 🖤

OPPTIL 30% RABATT 🖤

NuNoo veske. HER / HER / HER
Sneakers. HER / HER / HER
T-skjorte. HER / Kjole. HER / Kjole. HER
Genser. HER / Playsuit. HER / Kjole. HER
Bikini. HER / Bikinitruse. HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *