MY WISHLIST

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Okeeiii dere, Nelly har fått inn SÅ mye FINT den siste tiden. Jeg klarer nesten ikke å vente til jeg får pakke i posten, for jeg har plukket ut mye kult. Jeg elsker at det har begynt å komme litt mer variert stil her i Norge også, og at det ikke bare er søte kjoler med blomster på haha. Dere vet jo at jeg liker å gå i litt mer spesielle klær som mange av dere nok mest sannsynlig vil kalle det, og jeg har seriøst funnet så mye jeg virkelig liker den siste tiden. Jeg tenkte derfor at jeg skulle vise dere hva jeg har på min wishlist. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

Skjorte. HER / Genser. HER / Veske. HER
Bukse. HER / Bukse. HER / Topp. HER
Sko. HER / Genser. HER / Genser. HER 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *