NÅR DU DRITER DEG UT

Categories Blogg

Reklame | annonselenker nelly

“Hva har dere gjort i Tønsberg da?” Nei, vi har spist, spist og spist hahah. Jeg føler at hver gang jeg oppdaterer dere så har jeg vært ute å spist. Det må jo være litt kjedelig for dere, men også for lommeboka mi. Det er bare så utrolig koselig når det først er fint vær ute å kunne dra på brygga i Tønsberg. 

Morten og jeg bestemte oss for å gjøre noe annet enn å dra ut å spise i dag, så vi er i skrivende stund på vei til Sverige. Vi var veldig usikker på om vi skulle dra eller ikke, men da vi ikke hadde noe bedre å finne på så bestemte vi oss bare for å kjøre oss en liten tur. Det er bedre å ta muligheten når man først er her, for Storlien som man kjører til fra Trondheim er ikke særlige å skryte av haha. Du får jo selvfølgelig shoppet det du trenger, men for en godteglad person som meg så er det ikke noe særlig altså. 

Kjole. HER

Jeg må forresten fortelle dere om hva som skjedde da vi var ute på byen på tirsdag. Jeg må bare utdype at her i Tønsberg så er det normalt å dra ut på byen på tirsdager, for da har de et konsept som heter “Tropical Tuesday”. Jeg følte bare at det var nødvendig å forsvare meg, sånn at ingen skulle stusse over at jeg drar ut på tirsdager haha. Over til poenget, for vet dere hva jeg klarte å gjøre? Jeg klarte å FALLE NED TRAPPA. Jeg får seriøst frysninger av å bare skrive det, for jeg tror ikke dere kan forstå hvor flaut det var. Det ble ikke noe bedre når vakten begynte å dra meg opp å spørre om det gikk bra haha. Han gjorde jo selvfølgelig det bare for å være snill, men jeg hadde egentlig bare lyst til å løpe ut å aldri komme tilbake igjen. 

Det er faktisk ikke noe som er mer flaut enn å falle foran andre, spesielt når man er helt alene. Hadde jeg vært sammen med noen så kan man begynne å le av det, men jeg kunne ikke akkurat stå der å le som en gal alene haha. Jeg får bare krysse fingrene for at ingen så det, selv om det var rett foran dansegulvet 🙂

8 kommentarer

8 thoughts on “NÅR DU DRITER DEG UT

  1. Elsker antrekket, og den veska er kjempelekker 🙂 Maten ser god ut 😉 Godt å spise ute, selv om lommeboka ikke alltid liker det 😀

  2. Tror det er en stor godtebutikk på storlien bak extra? 🙂 har ikke vært der selv men så skilt sist jeg var der!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *