NÅR EN DØR LUKKES

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jakke HER / Bukse HER

Dere vet hvor lenge jeg har snakket om at jeg prøver om å gå fra å være et B-menneske til og bli et A-menneske? Jeg tror jeg endelig har klart det. Jeg har begynt å bli så trøtt rundt 8-9 på kvelden at jeg så vidt klarer å holde øynene mine åpne, og sovner senest klokken 23.00. For bare noen måneder siden så ble jeg aldri trøtt før et sted mellom 00.00 – 02.00. Det er bare så deilig å sovne og våkne tidlig, og jeg krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg til disse rutinene for alltid.

Nå venter jeg egentlig bare på å bli plukket opp av Julie, også skal vi ta oss en tur på trening. Det skal bli utrolig godt å bare få noe helt annet å tenke på, for de siste månedene har virkelig vært hektiske. Jeg tror nok alle som har solgt bolig vet hva jeg snakker om 😂 Det føles litt rart, men samtidig digg at vi endelig kan dele med dere hva vi har holdt for oss selv en god stund nå. Vi ønsket ikke å si noe før vi var helt hundre prosent sikker på om vi skulle selge, og før alt var i orden. Dere vet jo hvordan jeg er, og jeg har en uvane med å fortelle ting før de er helt bestemt.

Selv om det føles ganske trist å skulle selge leiligheten som vi har lagt så mye tid og energi i, så er det likevel det som er rett å gjøre akkurat nå. Det er jo tross alt sånn at når en dør lukkes så åpnes en ny, og jeg tror både Morten og jeg har mye spennende og ikke minst lærerikt i vente dette året <3

HUSK Å SJEKK UT BOLIGANNONSEN VÅR HER 

1 kommentar

1 thought on “NÅR EN DØR LUKKES

  1. Nei nei nei! Du må kutte ut TikTok med en eneste gang. Du følger ikke noen trend og har ikke skjønt hva det går ut på 🤣 Jeg blir flau!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *