NÅR NYFORELSKELSEN TAR SLUTT

Categories Blogg

Jeg føler alltid at man snakker om hvor fantastisk nyforelskelsen var. Den perioden der man tekstet hvert ledige minutt, da man kunne snakke på telefon dagen lang og var helt besatt av hverandre. Den perioden der man kysset hele tiden, hadde samleie unormalt mye og livet bare var helt perfekt. 

Da jeg ser tilbake på den tiden da Morten og jeg var nyforelsket så vil jeg absolutt si at vi hadde en fin og spennende tid. Vi kysset kanskje mer da enn vi gjør nå, og vi var nok mye mer ivrig på å tekste og ringe. Jeg sa jo tross alt i fra til Morten da jeg var i NYC at jeg savnet at han tok litt mer initiativ til å snakke med meg. Jeg var til og med så dramatisk at jeg sa at det ikke føltes ut som at han brydde seg så mye om meg. Det er nok akkurat derfor vi har valgt å kjøpe leiligheten sammen og ta forholdet vårt til et helt nytt nivå. Han bryr seg nok ikke!

Jeg elsket å være nyforelsket, men jeg elsker enda mer å være i et trygt og stabilt forhold. Kanskje vi ikke kysser like mye som før, og at vi er mer opptatt av å få søvn enn å gjøre andre ting. Vi skriver ikke like mange meldinger til hverandre, og vi snakker heller ikke på telefonen hver gang vi er borte fra hverandre. Likevel så er jeg evig takknemlig for at jeg slipper å løpe på nærmeste MC Donalds for å ikke bæsje på meg etter å holdt meg i 3 timer for at jeg nektet å gå på do hjemme hos Morten. Jeg slipper å barbere meg hver eneste dag og jeg kan rape uten å føle for å begrave meg selv etterpå.

Jeg skal ikke nekte for at det var mer spennende å være nyforelsket, men nå kjenner jeg på en trygghet jeg ikke ville byttet mot noe som helst. Morten og jeg har det så forbanna bra sammen, selv om vi ikke er like romantiske som det vi var for to år siden. Vi har bygget opp en sterk tillit til hverandre, og jeg vet at han vil være der gjennom oppturene, men også nedturene. Jeg kunne aldri byttet ut det vi har klart å bygge på to år, og jeg er bare mer og mer spent på å se hva de neste årene vil gi oss. Jeg elsker deg ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “NÅR NYFORELSKELSEN TAR SLUTT

  1. Så fint at få lese dette, har sittet akkurat idag og følt på det att gå ifra nyforelsket til det mer trygge liv sammen. Vi har vart sammen 1,5 nå og har egentlig aldrig hatt det bedre, vi har reist vi har hatt det otroligt gøy men nå er det en helt annen følelse som jeg ikke heller hade bytt bort. Takk for denna fine text og for att du svarte mine tanker idag. Lykke til med allt!

  2. Du er så spot on! Elsker at du fremmer et så nydelig syn på noe mange kjenner på som en negativ ting! Fortsett å være så ekte og ærlig💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *