NOEN RARE FUN FACTS

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Lignende jakke. HER / Genser. HER

♥ Det har blitt lagt igjen 43040 kommentarer på bloggen min. 

♥ Siden bloggen ble opprettet i 2015 så har jeg skrevet 2414 blogginnlegg. 

♥ Morten er tidenes b-menneske, så jeg må være vekkerklokken hans hver eneste dag. Jeg tror kanskje at Morten har våknet før meg sånn 5 ganger, og det er no joke. 

♥ Morten og jeg bydde på en annen leilighet, men budet vårt ble sendt 2 sekunder for sent så vi tapte budrunden. Jeg er glad for det nå da, for jeg liker leiligheten vår myyye bedre! 

♥ Jeg klarer ikke å sove med sminke på, det er faktisk noe av det verste jeg vet. Jeg har aldri forstått meg på mennesker som legger seg med full glam, får dere ikke panikk? De få gangene jeg har klart å sove med sminke så har jeg vært skikkelig full… hahah

♥ Det mennesket jeg er aller mest avhengig av er mamma. 

♥ Jeg har snakket to dialekter hele livet, men det er svært få mennesker som har fått høre meg snakke begge. I går så disset jeg Sofie for hvordan hun sa Mc Donalds, for det var skikkelig Nord-Norsk. Hun skulle derfor gi meg et lite stikk tilbake med å fortelle meg at hun visste at jeg var fra Tromsø, og at jeg hadde byttet dialekt hahah søta ♥ Jeg tror det er mange fra Nord som tror at jeg byttet dialekt for noen år siden, men jeg har snakket slik siden jeg var et lite barn. 

♥ Jeg datet en gang en gutt som ikke likte Celine, så jeg dumpet han haha. Jeg kunne virkelig aldri vært sammen med noen som ikke likte Celine, altså heeelloooo. Jeg føler også at man må være gal for å ikke like henne, sooo no thanks. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *