NEW IN FRA NELLY + RABATTKODE

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jeg vet jeg sier dette hver eneste gang, men denne gangen har Nelly VIRKELIG fått inn SÅ mye fint. Jeg måtte virkelig kjempe for å kontrollere meg, ellers hadde jeg bestilt absolutt alt jeg hadde lyst på. De har satset på “casual street”, og som dere kanskje vet så er det litt mer min klesstil. Jeg fant så utrolig mye kult, så jeg tenkte at jeg måtte vise dere noe av det jeg har bestilt meg.

 “sofienilsen25” gir dere 25% rabatt på absolutt fra NLY. Den er gyldig i 48 timer ❤️ 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

Biker / HER (25%)

T-skjorte / HER

Bukse / HER 

Kjole / HER (25%)

Topp / HER (25%)

Shorts / HER (25%)

Shorts / HER (25%)

Sett / HER 

Kjole / HER (25%)

Bukse / HER 

Genser / HER (25%) 

11 kommentarer

11 thoughts on “NEW IN FRA NELLY + RABATTKODE

    1. Det står jo New in i overskriften, og alt er ikke fra NLY. Det står jo også forklart i innlegget at den gjelder Nelly sitt merke + at jeg har skrevet 25% rabatt bak de plaggene som er fra Nelly 😂 Er vel ganske godt forklart 😬

      1. Du skrev det ikke tydelig at det er kun ett merke nei. New in fra Nelly kan bety nye ting du har kjøpt. Det er vanlig å skrive det. Forklar det bedre neste gang. Ser det er flere som misforstod der.

          1. Det er jo derfor mange skriver at ikke koden funker på dem 😊 Fiks det istedenfor å bare le.

  1. Er ny på tiktok og kom over en profil som heter Daisy Jelly, trodde først det var deg. Sykt like😊

  2. Duu ? 🙂

    Tænke du nån gang på at nån kan dra av dæ kjoln når det bare e glidelås i den fræmme eller bake ? 😮

    Det e fette ækkelt og tænke på 😂😂

    Hahahah 😃😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *