NOEN SNAPCHAT-MINNER

Categories Blogg

Dette bildet ble tatt bare noen dager etter at vi kom hjem fra Mexico. Det eneste vi gjorde var å feste og spise ute haha. Andrea hadde en liten foodbaby <3 Fra vår aller første kjærestetur til Roma <3Me and my bestie <3Kevin og jeg prøvde å ha en liten photoshoot, men han fikk bare håret mitt i ansiktet haha. Dette er vel den tiden Martine og jeg levde på Nox… haha
Det her var første gangen vi samlet oss etter Mexico, det var også første gangen vi ble stoppet for å bli tatt bilde av. Merkelig å tenke tilbake på haha.Her drev vi med innspilling til kollektivet.Her var vi på vei til Åre i påskeferien, som har vært en tradisjon i tre år. Påske + åre <3 Mer Åre <3 <3 <3 Dette bildet ble tatt på Karpe konsert, og det tok meg faktisk en god stund før jeg klarte å forstå hvem av de som var meg haha. Klarer du å se det?Mer Nox og Martine <3 <3 <3 Innspilling til Stian Blipp sitt show.
Findings!!!!Morten tok seg en litta powernap på låret mitt. 

5 kommentarer

5 thoughts on “NOEN SNAPCHAT-MINNER

  1. Så koselig! Var faktisk da dere var i Roma at jeg begynte å følge bloggen din, og har er vært fast leser siden <3

  2. Ja får du mere vipper nå så kan du ikke se! Når skal du forstå at du er så vakker akkurat sånn du er, uten alt kunstig tull? Du fremstår som reflektert, egentlig ekte (tror jeg), snill, omsorgsfull, tøff, sterk!!! Bare la være med alt det falske ytre, se på bilder av deg selv: Hva liker du best, Sofie akkurat så vakker som du er skapt eller den som bare er fake? Falske negler, falske vipper (som ødelegger de vakre øynene dine), store lepper. Tror du vil få flere lesere den dagen du legger bort alt dette. Lykke til med flytting! Alle gode ønsker til deg og Morten 🙂

    1. Takk for komplimenter <3 Jeg bruker ikke vippeextensions akkurat nå, men jeg tenker at det må være opp til meg hva jeg velger å gjøre med eget utseendet. Jeg trives både med og uten vippeextensions 😀 <3

  3. Helt enig med Trine!
    Er ikke grunnen til at du ikke har exetensions fordi vippene dine må ha pause? Hvorfor svarte du Trine i det hele tatt når selvsagt kan gjøre hva du vil? Du takler jo faen meg ikke kritikk heller.

    Fake eller ikke fake, må si du så bedre ut på disse bildene enn det du gjør nå. Det bildet med Ingrid er jo sandale! Ser du virkelig ikke selv hvor ille du ser ut om dagen??!

    Se på Andrea, så flott og så pen uten gunstig tull som Trine her sier.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *