NOE AV DET FINESTE JEG HAR SETT

Categories Blogg

I går ble Elise og jeg værende igjen på stranden for å se solnedgangen, som akkurat nå er noe av det fineste jeg har sett på veldig lenge (sett bort fra elefanter). Jeg tror ikke menneskene som bor her vet hvor heldige de faktisk er som kan oppleve dette hver eneste dag, for shit for en fin natur og landskap de har. Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg så en så nydelig himmel, og det sykeste er at det var hundre ganger finere i virkeligheten. Jeg føler meg alltid så teit når jeg sier det, men det er virkelig lenge siden jeg har følt meg så tilstedet. Det er ingnting i denne verden som gjør meg mer lykkelig enn å reise, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å utforske verden så lenge jeg kan og har mulighet.

Lykkefølelsen, motivasjonen og gleden er mer til stedet enn noen gang, og jeg føler bare at jeg kan klare å håndtere absolutt alt. Det er nesten sånn at alt som er sårt og vondt “forsvinner” og at jeg bare klarer å fokusere på det som er akkurat her og nå. Det føles bare som at brikkene faller på plass, og for en så forvirret sjel som meg så er det digg å kjenne på. Jeg har det bare så utrolig bra for tiden, og jeg skal virkelig huske å nyte dagene mine her <3 Jeg føler meg SÅ teit som skriver dette her, men jeg har det bare skikkelig bra akkurat nå, og jeg følte bare for å dele det med dere 🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *