SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Er du redd for coronaviruset?
Nei, det er jeg ikke. Jeg tar jo selvfølgelig mine forhåndsregler, men jeg orker ikke å bli hysterisk av den grunn.

Hvor skal du bo nå som dere selger leiligheten? Tilbake til Oslo?
Som sagt så skal jeg oppdatere dere på bosituasjon etterhvert <3 men jeg kan si så mye som at jeg ikke skal flytte tilbake til Oslo.

Hvorfor kysser du og Morten så lite på kamera?
For ingen av oss er komfortabel med å kysse foran kamera. Det er jo bare kleint og ubehagelig 😂 Hilsen Sofie 12 år. Neida, jeg har bare alltid vært sånn. Jeg er veldig privat når det kommer til å vise kjærlighet, og har aldri likt å være så kosete eller romantisk foran andre.

Hvem reiste du sammen med til Sri Lanka? 
Jeg reiste sammen med Elise <3

Hva er det som har gjort deg så glad i USA?
Jeg tror egentlig det bare er hele pakken. Jeg synes for eksempel New York og Los Angeles er helt nydelige steder. Så liker jeg veldig godt at det er så mange muligheter der. Jeg føler at absolutt alt kan skje, og at det er mye mer interessant å jobbe fra Los Angeles sammenlignet med Norge.

Skal du og Morten flytte sammen igjen snart? 
Vi bor sammen i Trondheim.

Hva liker du best med Sri Lanka?
Naturen, strendene og maten.

Har du fortsatt godteristopp?
Ja, det har jeg.

Er Morten i Trondheim å passer Celine?
Ja, Celine bor jo sammen med oss så da er det naturlig at han “passer” henne når jeg er bortreist.

Hvor lenge skal du være i Sri Lanka?
Jeg skal være her i 2 uker, så jeg har ca 10 dager igjen.

Hvilke reiser har du planlagt dette året?
Monaco i mars, Los Angeles og kanskje Miami i April, så kommer jeg nok til å reise litt rundt i Europa i sommer før turen går videre til Los Angeles og New York. Jeg har også veldig lyst til å reise til Hawaii.

Hva tenker du om at Kevin Vågenes kanskje skal parodiere deg på Parterapi? Synes du det er frekt?
Først å fremst så kan det jo være hvem som helst, selv om det er “lett” å tenke at det er meg pga hestehalen 😂 Er det meg han skal etterligne så tar jeg bare det som et stort kompliment. Parterapi er jo VERDENS beste serie.

Hva tenker du om årets cast til Paradise?
Mye godt og blandet må jeg si. Jentene virket kjempesøte, men jeg satt med bakoversveis over enkelte ting som ble sagt fra noen av guttene. Alt for litt TV-tid, hehe!

Hvor mye penger har du brukt hittil i Sri Lanka?
Hvor mye jeg har brukt har jeg ikke helt kontroll på, det er alltid noe jeg regner over når jeg kommer hjem. Det jeg vet er at jeg ikke har brukt noe særlig med penger da det er kjempebillig her.

Kunne du tenkt deg å være med på flere TV-programmer?
Ja så absolutt, men akkurat nå vil jeg bare reise og ikke binde meg opp til noe i Norge.

Er du fornøyd med vinnerne av Love Island?
GJETT OM!! Jeg synes Nora og Johannes var de som virket mest oppritkige <3

10 kommentarer

10 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

  1. Hvordan vil du reise så mye når du har hund, savner du hun ikke og hvem passer henne når du reiser så mye
    Som du gjør og kommer til å gjøre? Ikke bare det, men hun savner nok deg og ekstremt mye
    Når du er såpass mye borte..

  2. Hvorfor går du ikke med klær som er riktig størrelse for deg?

    Har alltid lurt på om du ikke har dårlig samvittighet ovenfor Celine? Synes så synd på hunden din 🙁

    1. Hva har dere noe med hvem som passer hunden hennes… hun har jo sagt opptil flere ganger at det er noen som passer på henne så ikke noe å synes synd på da… og når det gjelder vekten så skjerp deg.. ho ser nydelig ut.du har ingen rett med å komme med en så ufyselig kommentar.

  3. Så fin du er🥰
    Hvor har du kjøpt den gule toppen og det hvite skjørtet✨💛
    Klem🤩😍

  4. Hvilken reiserute har dere hjem fra sri lanka? Sitter å skal bestille hjemreise selv men usikker på hvilke flyselskap og mellomlanding osv jegnskal velge .. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *