NOE JEG ALDRI HAR PRØVD FØR

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Genseren er dessverre utsolgt, men du finner klær fra Missguided. HER / Tights. HER 

Akkurat nå er Ine og jeg på vei til Oslo for å få litt spraytan og spise en digg lunsj før jeg skal på innspilling (som jeg kan fortelle mer om veldig snart). Det morsomme er at jeg har aldri prøvd spraytan før, da jeg er sånn person som egentlig liker at brunfargen sitter i flere uker. Jeg har likevel endelig forstått viktigheten med å ta vare på huden sin og kutte ned på solarium, så nå prøver jeg andre metoder. Jeg har ofte litt problemer med å bryte ut av gamle vaner, men nå er det virkelig på tide. Det er også digg å være brun og fin til eventet i helgen. 

Spraytanhuset vil jo mest sannsynlig komme til Trondheim også, noe vi blant annet skal snakke om i dag. Det er virkelig så mye spennende som skjer fremover, og jeg er så innstilt på å jobbe hardt for å skape fremtiden min. Petter Stordalen skrev jo tross alt i boken sin at blogg var en bransje som var i ferd med å dø ut, så det er vel egentlig bare å hive seg rundt haha. Jeg må ærlig innrømme at jeg er uenig der, for selv om vi ikke bruker ordet “bloggere” mer, men heller “influencere” så er jeg helt sikker på at det er plass til alle. Om blogg noen gang skal dø ut så er det snakk om veldig mange år frem i tid, og jeg kan ikke se for meg hva som egentlig skal erstatte det? YouTube er en ting, men jeg tror også mange vil sette pris på å ha et sted å komme til der man kan lese. Personlig synes jeg at YouTube kan bli litt mye til tider da alle skal være så ekstremt engasjert i videoene sine, men det er vel bare jeg som begynner å bli gammel haha. 

En ting som i alle fall er sikkert er at denne bransjen endrer seg hele tiden, og at det er viktig å følge med på hva som skjer. Jeg tror nok ikke at 70 år gamle Sofie kommer til å blogge, men jeg kommer til å gjøre det så lenge det gir meg noe. Det er nå jeg har muligheten, og jeg skal virkelig ikke la den sjansen gå fra meg. Jeg skal motbevise alle menneskene som har fortalt meg alt jeg ikke kan gjøre, og jeg skal virkelig bare jobbe rævva av meg for å oppnå alle målene mine. 

1 kommentar

1 thought on “NOE JEG ALDRI HAR PRØVD FØR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *