PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Categories Blogg

Jeg ser det er veldig mange som har ønsket at jeg skulle ha et på “innsiden av telefonen min” innlegg. Jeg bestemte meg derfor for å kjøre på med et nytt et. Det er nok ikke så mye som har forandret seg siden sist, men jeg håper selvfølgelig at dere synes det er morsomt 🖤

☁️ Bakgrunn: Jeg er fortsatt så selvopptatt at jeg har meg selv som bakgrunn, hehe. Jeg bytter kanskje bakgrunnsbilde en gang annen hvert år, så dere må nok vente en stund før dere forhåpentligvis ser noe annet enn meg i undertøy.

☁️ Snapchat, Instagram, Spotify, Mobilbank, Messenger og Dominos er vel de appene som brukes aller mest. De aller fleste er vel en selvfølge utenom Dominos. Jeg synes bare de har så utrolig god pizza så Morten og jeg bestiller vel kanskje derfra 1-2 ganger i uken.

☁️ Resterende apper: Mye av det du kan se på bildene er bare apper som jeg bruker en sjelden gang. Klarna lastet jeg akkurat ned, og er faktisk noe av det mest geniale jeg har brukt på lenge. Du får full oversikt over alle fakturaene dine, og du kan til og med utsette faktura med 10 dager uten å betale noe. Jeg som er så kontrollfreak elsker at jeg får alt samlet på et sted, så den har absolutt blitt min nye favoritt (nei, det er ikke reklame). Utenom det så er jeg innom Blocket i ny og ne for å prøve å finne meg en sjokoladebrun Pomeranian, noe som typ er umulig å få tak i her i Norge. Er du forresten en av de som er opptatt av horoskop så anbefaler jeg “Daily Horoscop” på det sterkeste. 

☁️ Apper: Jeg tenkte kanskje at det var på tide å vise seg hva som skjulte seg i alle disse mappene, selv om det ikke var noe skikkelig interessant. Jeg pleier å gjemme de appene jeg bruker minst i mapper slik at bakgrunnen min ikke skal være fullstendig kaos som Morten alltid sier. “Whats app” bruker jeg for eksempel kun i USA, for det er typisk amerikanere å spørre om “your whats app” Jeg bruker ofte bare å gi Instagram da jeg ikke orker å dele ut nummeret mitt til randoms. De er ikke like tilbaketrukne som oss nordmenn, så de tar med andre ord ikke hintet om du ikke svarer på de 10 siste meldingene.

☁️ Toppliste på Snapchat: Jeg er veldig aktiv på å oppdatere offentlig story, men det er sjeldent jeg sender noe privat. Topplisten min endrer seg derfor aldri, for jeg svarer som oftest bare de som skriver eller sender noe til meg. 

☁️ Anropsliste: Jeg er jo en sånn person som virkelig hater å prate i telefon, noe anropslisten min er et levende bevis på. Jeg har liksom snakket med mamma, regnskapsføreren min, Stine og Martine de siste dagene haha. Jeg er en sånn person som prøver å ta all kommunikasjon på mail eller melding, noe dere kanskje ser. 

5 kommentarer

5 thoughts on “PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *