NOE JEG VIRKELIG MÅ PRIORITERE

Categories Blogg

Vet dere hva jeg har satt meg som mål denne sommeren? Være mest mulig i Norge slik at jeg får besøkt de menneskene jeg bryr meg aller mest om. Jeg skal være en del i Tromsø, samt at jeg skal få besøkt Andrea i Kristiansand og Ine i Bergen. Det er nesten litt flaut at jeg aldri har vært i Bergen før, så det er virkelig på tide at jeg kommer meg dit. Jeg har jo hatt to veldig travle år, men det er virkelig på tide at jeg får fingeren ut av rævva. Jeg har jo hørt så mye fint om Bergen, og statistikken min på Instagram viser at mange av følgerne mine kommer derfra så det hadde jo vært superhyggelig å møtt dere også ♥

Morten og jeg har jo også planlagt å dra til Lofoten i sommer, et sted jeg har ønsket å besøke i så mange år. Det er så utrolig mye som skjer de neste månedene som jeg virkelig gleder meg til å ta dere med på. Jeg er så lykkelig for tiden at jeg tror ikke dere kan forstå det engang. Jeg føler meg som verdens heldigste jente <3 <3

3 kommentarer

3 thoughts on “NOE JEG VIRKELIG MÅ PRIORITERE

  1. Hvor i Lofoten har dere tenkt å dra? Og hva planlegger dere å gjøre og besøke mens dere er der?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *