UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Kjole. HER / Den er på 20% rabatt. 

Hvor mye lommepenger trenger man om man reiser til Los Angeles eller Hellas i 2-3 uker?
Det varierer veldig hva du skal gjøre, om du skal shoppe eller ikke og hvor lenge du skal være der. Jeg var i Los Angeles i to uker nå, og brukte ca 20.000. Det skal sies at jeg var veldig forsiktig med hva jeg brukte pengene mine på, så jeg vil kanskje si 20-40.000. Hellas er jo litt billigere enn LA. 

Når fikk du din første spons på Instagram? Hvor mye tjener man i måneden på Instagram/bloggen i mnd?
Instagram husker jeg ikke, men jeg fikk spons av hårprodukter og tannbleking på bloggen i 2016. Hva man tjener varierer veldig fra måned til måned, og hvor stor profil du er. Jeg har aldri hatt en fast lønn eller en måneder der jeg har tjent det samme. 

Har du noen gang ikke snakket sant til leserne dine?
Ikke som jeg kommer på, men jeg har nok helt sikkert hatt mine øyeblikk der jeg ikke har vært ærlig. Jeg vil uansett si at jeg har vokst mye etter at jeg kom inn i denne bransjen, og jeg har blitt enig med meg selv at om det ikke er noe jeg ønsker å dele eller noe jeg ønsker holde privat så lar jeg bare være å svare. Jeg har jo tross alt rett på et privatliv jeg også, og det er mye bedre enn å lyve!

Hva er det beste med Trondheim?
Vennene mine, også er jo Trondheim en veldig vakker by. Jeg gleder meg til å vise frem bartebyens beste sider til dere. 

Hvem håper du vinner PH?
Veldig godt spørsmål egentlig. De fleste som er i finalen nå har vel spilt masse og tatt en del tøffe valg, noe jeg synes er viktig om det skal være en verdig vinner. Det er jo utrolig kjipt om en som har sovet seg gjennom en hel sesong plutselig får førsteplass fremfor noen som faktisk har jobbet hardt for å være der. 

Har lyst til å se deg i skal vi danse, er det noe du hadde vært interessert i? 
Så moro å høre! Jeg eier jo ikke rytme, og kan heller ikke danse så det hadde jo vært utrolig skummelt å skulle være med. Likevel så liker jeg en utfordring, og jeg synes det er kjempeviktig å gå ut av komfortsonen sin, så jeg hadde absolutt takket ja. 

Kjenner du mye på press?
Jeg kjenner en del på press, og det er kanskje noe jeg tror vi vil gjøre for resten av livet, bare i mindre grad kanskje? Jeg kan for eksempel se for meg at man som foreldre kan føle mye på press. Jeg får i alle fall det inntrykket av å snakke med de som har barn. Jeg tror det er så “enkelt” som at vi alle kjenner på press. Om det er på skole, jobb eller sammen med venner. Jeg kan for eksempel kjenne en del på det at jeg ikke presterer bra nok, og at jeg konstant har “konkurranse” rundt meg, og at jeg ikke leverer like bra som alle andre. Så har jeg mine usikkerheter jeg også, og kan plutselig ta meg selv i at jeg sitter å sammenligner meg med andre.  

Hvem er din aller beste venninne? som du er mest med for tiden?
Jeg har ikke bare en venninne som er min aller nærmeste, jeg er så heldig å ha flere. Den jeg henger mest med akkurat nå er Martine ♥

Pleier folk å spørre om ta bilder med deg?
Ja, det skjer jo. Jeg synes det er så hyggelig hver gang dere kommer bort, for dere er så fantastiske alle sammen <3 

Hvor ofte trener du?
3-6 ganger i uken. 

Hva gruer og gleder du deg mest til ved å flytte?
Det jeg gruer meg mest til er vel å flytte fra Martine. Også synes jeg selvfølgelig det er litt skummelt med tanke på at Morten aldri har bodd der før, jeg er jo veldig redd for at han ikke skal trives. Det jeg gleder meg aller mest til er å komme nærmere vennene mine, og trekke seg litt unna bylivet. Jeg kjenner at jeg trenger litt ro og harmoni rundt meg nå haha!

Hva skulle foreldrene dine kalle deg om du ble gutt?
Nikolai om jeg ikke tar helt feil? Er jeg helt på bærtur nå så kommer jeg til å få en telefon av mamma om noen timer der hun forteller meg hva jeg egentlig skulle hete haha. Om dere lurer på hvem som er min aller største støttespiller så vet dere det nå. Det første mamma gjør når hun våkner er å se hvor jeg ligger på topplista <3 Jeg sjekker den ikke selv engang, så hun er veldig søt der altså.

Er du og Zelia i slekt?
Nei, det er vi ikke. Vi får ofte spørsmål om vi er søstre, noe jeg virkelig ikke kan forstå. Vi er jo ikke litt like engang?? 

Må man være singel for å være med på PH?
Ja, det må man være. Det er jo flere som har lurt produksjonen tidligere, og det var jo også ei i vår sesong som gjorde det.

Når skal du ut å reise igjen? og hvor?
Det vet jeg ikke, vi har ikke planlagt noe foreløpig. Det ser ut som det blir en tur til Los Angeles i oktober, også skal jeg på en reise sammen med mamma og en sammen med Morten. 

Hvordan går det med deg?
Det går veldig bra. Tusen takk for at du spør <3

Går du på prevensjonsmidler?
Ja, det gjør jeg. Som dere vet så har jeg ikke veldig lyst på barn akkurat nå, så det hadde jo vært veldig dumt av meg å ikke bruke det 🙂

Har dere bestemt dere for maling?
Jeg har funnet en farge jeg synes er veldig fin, den heter St Paul Blue. Tanker?

Er det sant at du skal være med på firestjernesmiddag?
Nei, det stemmer ikke. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å være med da, så jeg får håpe at det er min tur snart. 

Redigerer du bildene dine?
Jeg redigerer alle bildene mine i Lightroom, også kan jeg glatte ut huden min på enkelte bilder som jeg legger ut på Instagram. Utenom det så gjør jeg veldig lite med bildene jeg legger ut. Jeg så James Charles sin video her om dagen der han og hun Nikita har en challenge om hvem som redigerer bildene best. Jeg må si at jeg ble helt satt ut over hvor mye de redigerer seg selv. Heldigvis er de åpne om det da. Det er derfor så viktig å huske at mye av det du ser på Instagram IKKE er virkeligheten. 

Hva skal til for at du anmelder noen? Pappa jobber i politiet og jeg viste han en del av de kommentarene du har fått den siste tiden da jeg reagerte veldig. Han sa at det lå gode grunnlag der til å anmelde på grunn av trusler som er lagt igjen i kommentarfeltet, bare sånn at du vet det <3 Håper uansett at alt er bra med deg, også har jeg sendt deg en DM om du trenger hjelp/råd. 
Takk for at du deler <3 Jeg tenker det er viktig å dele videre med tanke på at jeg kanskje har følgere som går gjennom nettmobbing og trusler, slik at de vet hva de kan gjøre! Personlig så kan jeg kan vel si det sånn at jeg setter ned foten når nok er nok. 

Hvilken nettbutikk shopper du mest på?
Nelly ♥ De har forresten 20% rabatt på ALT fra NLY sitt merke frem til 28. 

21 kommentarer

21 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

    1. Ka e greia at folk ska kommenter sånn? Så gæli unødvendig. Koffor gjør dagen te den person værre? Tenk dæ litt om før du kommentere. Før du veit ordet av det så sei du nå te feil person, og det kan vær det som trengs for at glasset renn over. Har du itj nå positivt å si, så bare hold det for dæ sjøl. Veldig unødvendig. Du får itj nå godt ut av det?? Du e sånne folk som skulla fått litt vett inn i hode.

    2. Nå ser no kropper veldig forskjellig ut utifra høyde, hvor man automatisk legger på seg fett og hvor masse muskelmasse man har. Det du forestiller deg av naturlig trente kropper, er mest sannsynligvis kjøpt. Så Sofie legger ikke automatisk mesteparten av sitt kroppsfett rundt hoftene, og derav ikke får den kontrasten mellom skulder-midje-hofte, men man kan jo se musklene hun har!! Syns det er fint jeg å få se en ekte trent kropp som ikke er inspirert av Kim K. Veldig få ser sånn ut – selv med hardtrening. Du kan ta med deg negativiteten din en annen plass 😌

  1. Du burde sjekke ut fargen macchiato😍 den blir så fin når den kommer på veggen! Hadde den på soverommet det vi bodde før! Det var en skikkelig behagelig og rolig farge 😌

  2. Misunnelig, jenter..? Det er som regel misunnelse som fører til slike smålige kommentarer. Det er lite sjarmerende å være vemmelig mot andre.

    1. Er bare moro at bloggere ofte blir beskyldt for å skape press. Vet ikke helt hva man gjør med å legge igjen slike kommentarer 🙂 men men, noen lever jo for å prøve å trykke ned andre dessverre!

  3. Jeg synes at det er dårlig gjort at du legger ut av hvem man bør stemme på på mgpjr.Du har såpass mye makt og jeg synes det er skikkelig dårlig gjort overfor de andre deltagerne

  4. Jeg synes at det er dårlig gjort at du legger ut av hvem man bør stemme på på mgpjr.Du har såpass mye makt og jeg synes det er skikkelig dårlig gjort overfor de andre deltagerne

  5. Jobber med å selge maling, og St Pauls Blue er absolutt en av de fineste fargene til Jotun! 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *