NOE SOM HAR PLAGET MEG I FLERE ÅR

Categories Blogg

Jeg vet jeg har snakket om det litt før, og når noen screenet et bilde av meg for nesten tre år siden å påpekte akkurat dette, så tullet jeg med. Jeg har alltid latt som at jeg ikke bryr meg om det, samtidig som at jeg virkelig har prøvd å skjule det for at jeg har skammet meg så utrolig mye. Jeg slettet et bilde senest i helgen da jeg i panikk oppdaget at det var veldig synlig, samtidig som at jeg lo av det til de jeg var rundt. Jeg har alltid tullet med det da det er lettere å vise at man ikke “bryr” seg, enn å være ærlig om at det er litt kjipt når kommentarene kommer.

Jeg hater at folk påpeker det, og det er vel kanskje derfor jeg sitter her å skriver det innlegget. I håp om at jeg skal føle litt mindre skam neste gang noen sier noe, eller at noen andre kanskje vil føle seg litt bedre. Det er en så utrolig liten ting, og det er bare helt idiotisk at jeg har valgt å henge meg så mye opp i det. Mange av dere vet det allerede siden jeg har tullet med det litt på bloggen før, men jeg mangler to tenner. Den ene er mer synlig enn den andre, og det er ganske lett å se om jeg smiler eller ler. Jeg ble filmet i en vinkel under Paradise der det var veldig synlig, og dette ble igjen screenet, delt og kommentert på. Jeg tullet det bort, men herregud så utrolig liten og dum jeg følte meg da jeg fikk tilsendt det.

Her er bildet jeg slettet etter helgen, og som dere ser så er det veldig synlig. Kort fortalt så fikk jeg veldig skrekk mot tannlegen etter en hendelse som skjedde rett etter Utøya, og gikk derfor med hull i tennene alt for lenge. Det endte opp med at jeg til slutt måtte trekke, og ble deretter lovet at tennene skulle trekke seg sammen. Som dere kanskje ser så skjedde ikke det, så jeg har i flere år nå gått rundt med ett mellomrom. Jeg vet ikke hva jeg har velger å gjøre i fremtiden, men akkurat nå har jeg bestemt meg for å bare la det være sånn som det er. Det har jo blitt min merkevare å være tannløse Nilsen, så jeg får vel bare eie det. Neida, jeg tuller selvfølgelig litt med dere nå, MEN jeg kjenner at jeg er ferdig med å fjerne alle bilder i panikk om at noen skal få se det. Nå deler jeg det med alt og alle, så føler jeg kanskje ikke like mye på skammen neste gang.

17 kommentarer

17 thoughts on “NOE SOM HAR PLAGET MEG I FLERE ÅR

  1. Det gjør deg ikke noe mindre pen eller noe sånt, Sofie! Så du trenger ikke å gjøre noe med det! Det er bare flott med kjennetegn! 😉 Ha en nydelig helg, fine! God klem! ❤️

      1. Samma her😂😂 du er absolutt ikke alene søte deg! Trøste deg med at det ikke er framtenna;)

  2. Åh! Jeg skjønner hva du mener❤️Har holdt på på samme måte som deg når det kommer til fortennene mine, altså at jeg sletter bilder som blir «feil vinkel». Jeg har en fortann som er betydelig lengre enn den andre, noe som skjedde noen år etter jeg tok av tannreguleringen😅 Jeg har da planlagt å gjøre noe med det siden forskjellen mellom fortennene blir større. Er visst noe som ikke er helt som det skal😅 Føler det er et type hysteri om at tennene skal være så perfekte (egentlig alt som har med utseende å gjøre…) Helt ærlig har jeg aldri lagt merke til det at du mangler en tann! Du er nydelig❤️❤️

  3. Vet du hva…jeg har ikke sett det og aldri tenkt over det før du skrev det nå…men herregud så pen du er! Ikke tenk på det en gang! Særpreg er mye bedre enn 20 like…
    Ps…jeg knakk fortanna mi for mange år siden, å i frykt for å gå til tannlegen (har ekstrem tannlegeskrekk) så limte jeg på den knekte delen av tanna med superlim🙈🙈😂😂😂
    Kom meg til tannlegen etterhvert…(typ 3 år senere)🙈😂
    Du er fin og mer enn bra nok som du er. Fuck resten!❤

  4. Vet du hva…det har jeg aldri tenkt på eller lagt merke til før du skrev det nå…men du er jo like pen for det. Du er mer enn fin nok og bra nok som du er! Fuck resten!
    Jeg knakk fortanna mi for mange år siden og fordi jeg har ekstremt tannlegeskrekk så gikk det 3 år før jeg kom meg til tannlegen for å fikse det….🙈
    I mellomtiden limte jeg den knekte delen av tanna på med superlim🙈😂😂😂😂🙈

  5. Vet du hva…det har jeg aldri tenkt på eller lagt merke til før du skrev det nå…men du er jo like pen for det. Du er mer enn fin nok og bra nok som du er! Fuck resten!
    Jeg knakk fortanna mi for mange år siden og fordi jeg har ekstremt tannlegeskrekk så gikk det 3 år før jeg kom meg til tannlegen for å fikse det….🙈
    I mellomtiden limte jeg den knekte delen av tanna på med superlim🙈😂😂😂😂🙈
    Jeg er 40 år og gammel som alle hauer…i wish i looked like you! You are gorge som Kardashian klanen sier❤

  6. Vet du hva…det har jeg aldri tenkt på eller lagt merke til før du skrev det nå…men du er jo like pen for det. Du er mer enn fin nok og bra nok som du er! Fuck resten!
    Jeg knakk fortanna mi for mange år siden og fordi jeg har ekstremt tannlegeskrekk så gikk det 3 år før jeg kom meg til tannlegen for å fikse det….🙈
    I mellomtiden limte jeg den knekte delen av tanna på med superlim🙈😂😂😂😂🙈
    Jeg er 40 år og gammel som alle hauer…i wish i looked like you! You are gorge som Kardashian klanen sier❤

    1. Superlim?? Det må faktisk være den beste historien jeg har hørt på lenge haahah!! Jeg forstår deg likevel så godt, for dørstokkmila er ganske lang når man har skikkelig tannlegeskrekk. Det er fortsatt det verste jeg vet, og jeg går ikke med mindre jeg virkelig MÅ.

      Tusen takk <3 <3

  7. Jeg har ALDRI lagt merke til det, ikke på PH heller. Uansett synes jeg du bare blir mer unik med det <3 kjempe søt og fin uansett!

  8. Jeg har ALDRI lagt merke til det før! Ikke under PH heller. Uansett synes jeg det gjør deg enda mer unik <3 kjempe søt og fin uansett!

  9. Hei. Ingenting å skamme seg over❤️ d er jo bare sånn. Jeg har aldri lakt merke til d, å uansett så er d ikke noe jeg hadde dømt om. Jeg har selv åpenrom etter jeg trakk ei tann, å fikk beskjed om at d ville trekke seg sammen, å at d var en ny som var på veg, men den brukte mange år, å d trakk seg heller ikke sammen. Jeg syntes du er pen akuratt som du er☺️ du er nåkk ikke alene om d❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *