UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Kjole. HER

Hva ville du valgt om du skulle studert noe?
Det hadde nok vært noe innenfor markedsføring, eller et eller annet med ledelse. 

Kan du lage en YT video der du tar piercing i øret?
Grunnen til at jeg ikke har hull i ørene er for at jeg reagerer på absolutt alt, så jeg får bare masse verk og betennelse. Jeg bestemte meg derfor for å ta de ut da det bare ble trøblete å ha det. 

Når gråt du sist?
Jeg gråt på trening i går da Nina presset meg så ekstremt hardt, og jeg var skikkelig støl i tillegg. Jeg ble seriøst så sint at jeg kastet vekten fra meg når jeg var ferdig hahah. Jeg elsker Nina, men herregud så irriterende hun kan være å trene sammen med. ONE MORE, ONE MOOOOORE!!!

Hvor mye tjente du i juli?
Det har jeg ikke regnet på om jeg skal være helt ærlig, men jeg kan vel si det sånn at jeg har hatt en god måned. 

Hva stemmer du på innenfor politikken?
Skal jeg være helt ærlig med dere så er dette første gang jeg virkelig har satt meg inn i de forskjellige partiene og hva det står for. Jeg har også tatt litt tester på nettet for å se hvem jeg er mest enig i, og det ser nok ut som at jeg kommer til å stemme MDG. 

Var det produksjonen som bestemte hvilke personer som fikk brev på PH?
Ja, det var det. 

Har du slitt mye med negative tanker om kropp/trening/mat? Teller du kalorier?
Jeg tror nok de aller fleste av oss har kjent på vanskelige tanker og følelser rundt mat og kropp, selv om noen har vært mer alvorlig enn andre. Jeg fikk et veldig anstrengt forhold til både mat og kropp etter bikinifitness, men jeg har heldigvis klart å snu tankegangen min. Det var absolutt ikke sunt for meg å trå inn i en sånn verden, og det er noe jeg AAALDRI ville gjort igjen. Jeg teller heller ikke kalorier, og spiser akkurat det jeg vil ha. 

Hva bruker du på vegetar tacoen din?
Jeg spiser helt likt som alle andre, bare at jeg har byttet ut kjøttdeigen med “kjøttdeig” erstatning som du finner i kjøledisken på typ alle butikker. Kiwi sin er den beste. 

Hvor mange timer i døgnet blogger du?
Det varierer veldig fra dag til dag, men jeg bruker vel rundt kanskje 3 timer på innlegg. Så er det jo alt rundt som også tar tid. Bilder, redigering, svare på kommentarer og oppdatere mine andre sosiale medier. 

Hvorfor besøker du graven til faren din så sjeldent? 
Jeg synes det er veldig vanskelig å være der, så jeg ønsker rett og slett ikke å utsette meg selv for det. 

Hva heter du på Spotify?
Sofie Caroline Nilsen. 

Hvordan går det med deg?
Det går fint med meg. Takk som spør <3 

Ville du at Morten skulle deltatt på skal vi danse?
Ja, det hadde vært veldig moro å følge med. Jeg tror han kunne gjort det veldig bra.  

Hvilken dansepartner ville du hatt om du skulle vært med på skal vi danse?
Det er veldig vanskelig å si da jeg ikke har fulgt med tidligere utenom fjorårets sesong, og jeg var egentlig mest opptatt av Martine. Det må vel kanskje være Fredrik eller Benjamin da jeg synes de fikk til mye kult i fjor.  

Kan du legge ut mer om trening?
Jeg kan sikkert det, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal legge ut da i så fall?

Hvem er dine favoritter på ex on the beach?
Det må nok være Therese ettersom at hun virker veldig jordnær og snill mot de rundt seg. Hun skaper ikke drama, og virker heller ikke desperat etter å ikke bli sendt hjem. Det er vel ingen hemmelighet at om du ikke lager god nok TV så står navnet ditt på “padden” dagen etterpå, så jeg synes det er fint å se at hun ikke virker til å føle seg presset av det enda. 

Hvorfor skriver bloggere “annonse” med så liten skrift? Er det noe dere prøver å skjule?
Reglene er at vi må ha “annonse” øverst til høyre, så bare der skjules den litt. Jeg synes selv ikke at jeg har liten når jeg merker innleggene mine, men grunnen til at noen har det er vel kanskje for å skjule? Jeg vet ikke om jeg skal være helt ærlig. Det er forresten blogg.no som bestemmer skriftstørrelse inne på innleggene våre, og det er ikke noe vi kan endre selv. 

Hva er drømmejobben din?
Den jeg har nå <3 Jeg vil jo også selvfølgelig starte flere AS, og en dag ha mitt eget sminkemerke som jeg har snakket så lenge om. 

Føler du deg fornøyd med livet ditt som det er nå?
Det er vel noe som heter mye vil ha mer? hehe. Jeg er selvfølgelig kjempefornøyd, men jeg har enda så mye å jobbe med før jeg vil være 100% fornøyd. Dette er bare begynnelsen på noe veldig bra.

Hvor mye tar du for et annonse innlegg på for eksempel bloggen?
Det velger jeg å holde privat da jeg synes det er veldig personlig. Det er heller ikke jeg som bestemmer prisene mine, men de som selger på meg. 

Er du kristen?
Nei, det er jeg ikke. 

Spør i kommentarfeltet om det er noe mer du lurer på <3

16 kommentarer

16 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Jeg følger ikke blogger, instagrammer eller noe som helst. Men akkurat DEG ~ deg følger jeg over alt! Du er virkelig ett fantastisk menneske! 👐🏼 Takk for at du viser «verden» fra det rette stedet!

    Jeg digger deg. Stilen din. Bloggen din. Og generelt alt du legger ut! Du er rå tøff 👊🏼

          1. Så fint å høre❤️Stå på videre!! Det er så viktig at vi tar miljøet og de utdryddningstruede artene på alvor!! Vi må gjøre handlinger nå!! Og stemme på politikere som bryr seg om dette!

  2. Hva tenker du om at Erik Sæther synes at du er den kjedeligste bloggeren av alle i blogg-Norge?

  3. Hei! Har du og Morten vært på flere plasser i trøndelag? Vært så gøy å tatt dere med på en sightseeing rundt omkring😄
    Jeg bor i Levanger Kommune, masse fine plasser rundt omkring her, instavennlige plasser😅👍

  4. Hei😠, hvorfor skal bloggere, tvstjerner osv tjene så godt, men vi som jobber med nyttige jobber, som gjør at norge går rundt. Feks lastebilsjåfører, bønder osv osv

  5. Hei😠, hvorfor skal bloggere, tvstjerner osv tjene så godt, men vi som jobber med nyttige jobber, som gjør at norge går rundt. Feks lastebilsjåfører, bønder osv osv

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *