NOEN FÅ DAGER HJEMME I TRONDHEIM

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker nelly

Jakke. / HER / Kjole. HER / Belte. HER / Sko. HER

HJEM KJÆRE HJEM..🖤

Jeg hadde egentlig ingen planer om å gjøre noe særlig i september, men nå er resten av måneden fylt opp. Jeg lover at jeg skal fortelle dere mer av det som skal skje med engang jeg kan, men jeg er ganske sikker på at dere vil elske det. Jeg gleder meg i alle fall veldig mye, selv om jeg synes det er litt skummelt. 

Jeg har forresten endelig klart å bestemme meg for når jeg skal reise til Tromsø, og jeg reiser enten på søndag eller mandag. Det er nesten sånn at jeg vurderer noen dager i Bodø om Morten ønsker det, siden flyet ikke går direkte til Tromsø lengre. Det er jo veldig hyggelig å ta noen dager i Bodø når jeg uansett må innom der. Jeg skal også ha med meg Celine, så det er greit å slippe å sitte så alt for lenge på flyet når begge er redde. Det er vel egentlig jeg som skremmer Celine, men det er ikke noe jeg får gjort noe særlig med. Jeg må jo åpenbart jobbe med flyskrekken min, men det må jeg nesten bare ta litt etter litt. Her om dagen satt jeg meg på flyet i sterk vind, og det er noe jeg aldri ville gjort for bare noen måneder siden. Så klapp på skulderen for det. 

Jeg gleder meg bare så utrolig mye til å komme til Tromsø igjen, dere aner virkelig ikke. Jeg får en helt annen inspirasjon når jeg er der, og det er virkelig ikke noe som er mer vakkert enn naturen og nordlyset. La oss ikke glemme hvor sykt digg vann de har i Nord-Norge. For dere som aldri har vært der før så fikk dere nettopp en god grunn til å dra. Man vet ikke hva skikkelig godt vann er før man har vært i Nord-Norge. Jeg kunne faktisk tenkt meg å dratt på hvalsafari, men jeg fikk høre at det ikke var sesong for det akkurat nå. En ting er uansett sikkert, jeg skal begynne å utforske Tromsø/Nord-Norge mer. Har dere noen gode tips/ideer? 🖤

3 kommentarer

3 thoughts on “NOEN FÅ DAGER HJEMME I TRONDHEIM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *