NOEN FUN FACTS OM MEG

Categories Blogg

Kjole. HER / Spenner. HER / Heels. HER

👸 Noe av det verste jeg vet er å snakke i telefonen, og det er så mange ganger jeg bare ikke orker å svare for at jeg synes det er slitsomt, kleint, tidskrevende and you name it. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men kan jeg unngå å svare så gjør jeg det også haha. Er det viktige telefoner eller noe som er jobbrelatert så svarer jeg selvfølgelig, men er det ikke like viktig så kan jeg fort overse anropet, hehe ups. Jeg svarer heller aldri telefonen om det ikke er et nummer jeg har lagret. 

👸 Jeg tenner lys hver enste kveld, uansett om det er mørkt eller lyst ute. Jeg vet ikke hva det er med meg og stearinlys, det gir meg bare en skikkelig ro i sjela. Det har på en måte blitt min greie for å kunne klare å slappe av skikkelig. 

👸 Jeg har aldri likt å ha blomster, men de siste månedene har jeg fått helt dilla. Tidligere synes jeg at det bare var stress å holde de i livet, men nå synes jeg det er koselig å vanne blomster. Jeg er kanskje ikke så veldig flink, men jeg prøver mitt beste. Hittil er det bare fire planter som har dødd, noe som er ny rekord. 

👸 Jeg er ekstremt glad i dyr, men er det et dyr jeg virkelig ikke klarer å like så er det katter. Det som er veldig ironisk med det hele er at jeg er oppvokst med katt, og har hatt det i så lenge jeg kan huske. Jeg elsket det før, men nå er jeg bare redd de. Jeg synes selvfølgelig de er søte, men de er bare så uforutsigbare? Før du vet ordet av det så har de kloret eller bitt deg haha. 

👸 Jeg tror jeg er den eneste på min alder som ikke liker å drikke vin for å kose meg?  Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan det skal være så digg å drikke vin, for det smaker jo skikkelig ekkelt. Jeg drikker aldri for å “kose” meg alene en fredagskveld, jeg drikker kun de gangene jeg er invitert på vors, bursdag eller fest. Pepsi Max er jo SÅÅÅ mye bedre, men det virker som at jeg er den eneste som synes det. Jeg kjenner ikke en eneste en som ikke liker å kose seg med vin på jentekvelder, til middagen eller rett og slett når de bare skal kose seg. Om noen lurer, så er jeg fortsatt et barn.

👸 Jeg bruker nesten aldri ringer, smykker eller annet tilbehør. Jeg vet ikke om noen av dere har tenkt over det før? Jeg føler at smykker er et must for de aller fleste jenter, men jeg har aldri hatt det behovet for å bruke det. Jeg har likevel bestemt meg for å begynne å få litt mer detaljerte outfits, så vi får se hvor lenge jeg orker å holde på før jeg blir lei. Jeg har bare aldri hatt interessen for det, selv om jeg synes det er veldig fint. 

20 kommentarer

20 thoughts on “NOEN FUN FACTS OM MEG

  1. Haha, drikker heller aldri vin for å kose meg! Enig med at pepsi max er såå mye bedre. Ellers blir det cider, om alle andre rundt meg skulle drikke vin på kosekveld/jentekveld. Men føler at skal man først drikke alkohol så er det for å bli full, hehe

  2. Hei sofie!
    Ville bare legge igjen en liten kommentar ang vin! Jeg er heller ikke spesielt glad i vin, men jeg har forelsket meg helt i en som heter saracco, denne måååå du prøve! Smaker så og si mozell😂
    Anyways digger innleggene dine🥰

  3. Hva er greia med å filme seg selv foran kamera å tro en er så deilig? Ser bare så dumt og selvdiggende ut…

  4. Helt eni med d vin styre😅👌 jeg er ikke en person som drikker vin for å kose meg. Men er heller ikke så glad i d😅 å d med å gå med smykker å d, sjønner jeg heller ikke. Sjønner ikke hva et fint smykke kan passe til. Så om d er noe smykke jeg går med, så blir d mere orginalt eller litt guttette😂👌 så vi er flere her ass😂👌

  5. Er helt lik deg når det kommer til alkohol. Jeg kan ikke fordra vin og skjønner ikke at folk koser seg med vin. Jeg skjønner heller ikke vitsen med å drikke alkohol for å kose seg. Går kun i alkohol på fester og slik her også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *