UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Ukens “do to”
Denne uken skal jeg egentlig bare fokusere fult og helt på bloggerne, også har jeg litt blogg-jobb jeg må få gjort ved siden av. Morten har endelig kommet, så nå er i alle fall bildene mine tilbake til det normale. Vi skal også få spilt inn litt YouTube denne uken, er det noen av dere som har noen ønsker?

Ukens kjipe
Det kjipe må vel ha vært hvor uheldig jeg har vært med kameraene mine forrige uke. Jeg klarte jo først og fremst å glemme kameraet som jeg bruker til YouTube der alle videoene våre ligger, også klarte jeg også å glemme kameraet som jeg vlogger til Bloggerne med. Etterfulgt av det så ble jeg også uten kameraet som jeg tar alle bildene mine en dag. Det ordnet seg heldigvis, men still.

Ukens jobb
Ukens jobb må vel være Bloggerne ettersom at vi skal filme hele denne uken.

Ukens morsomste
Jeg har generelt hatt en veldig fin uke her i Tromsø, men det morsomste må nok ha vært da jeg var ut sammen med Charlotte og May-Lisbeth. Selv om det var et par rare kommentarer her og der, så var det en veldig fin kveld. Jeg elsker som sagt utelivet i Tromsø, men jeg må nok finne et nytt sted å dra tror jeg. Jeg følte meg plutselig veldig gammel, så jeg må vel kanskje begynne å dra dit de eldre drar ;p ja, det er selvfølgelig litt tull, jeg vet at jeg ikke er gammel. Bare litt, hehe 😀

Ukens skumle
Det må nok være som jeg nevnte i går at jeg skal være såpass åpen denne uken, og dele alt fra barndommen min. Dette er jo aldri jeg har snakket om sånn skikkelig, så jeg synes derfor det er litt skummelt.

Ukens høydepunkt
Nå vet jeg det er mye snakk om Tromsø, men i og med at jeg er her nå så blir det naturlig å dra det frem. Jeg beklager derfor på forhånd om dere er lei, men ukens høydepunkt er helt klart alle menneskene jeg har møtt den siste uken. Jeg har ikke vært hjemme siden jul, så det er en evighet siden jeg har sett familie, tantebarn og venner.

Ukens irriterende
Jeg kommer ikke på en eneste ting som har irritert meg denne uken, selv om det mest sannsynlig er et eller annet. Det har jo tydeligvis ikke gått noe særlig innpå meg i og med at jeg ikke husker det.

Ukens serie
Best før. Jeg begynte å se på det sånn smått når det gikk på TV, og nå har jeg fått helt hekta på det. Det er så morsomt og kleint på en og samme tid. I går måtte jeg spole over en scene for at jeg ble alt for klein til å se på det.

Ukens melding
Selv om det er en stund siden jeg har brukt hestehale nå, så betyr det på ingen måte at jeg har sluttet med det. Den jeg kjøpte i LA ser ikke spesielt fin ut lengre, så jeg har ventet en liten stund nå på å få en ny en. Planen var egentlig at jeg skulle ha den til Ariana konserten, men jeg rakk ikke å få den før jeg reiste til Tromsø 🙁 buhu

Ukens handeliste


Genser. HER / Bluse. HER / Genser. HER

16 kommentarer

16 thoughts on “UKEN SOM HAR VÆRT

  1. Du redigerer bildene dine så sinnsykt. Det er så tydelig! Sminken din ser flekkete ut pga dette og du pleier som regel å sminke deg veldig fint. Bildene får også dårligere kvalitet. Kanskje kutte ned?

      1. Mener bare at det er selve fjeset ditt som lyser av dårlig kvalitet, ikke hele bildet om du skjønner. Ville bare si ifra fordi det er så tydelig og jeg forstår ikke hvorfor du føler du må gjøre det.

  2. Den hestehalen du har brukt har ikke sett særlig fin ut fra starten av. Altfor stort til ditt naturlige hår, og den ser veldig «jalla» ut i kvaliteten.

  3. Ja Sofie redigerer helt sykt, men tror det er spraytan og for mye sminke som gjør det så flekkete.

    Skal ikke du starte eget sminkemerke sofie? Burde ikke du klare å sminke deg bedre? Synes det bare ser verre og verre ut.

  4. Hvorfor er alle så frekke, alle får dårlige bilder! Vedder på at du «ALOHA» er dårligere til å sminke deg, du har iallefall dårligere oppførsel!! Og hvorfor bryr dere dere om hvilke bilder ho velger å dele, ho hadde jo ikke delt de visst ho ikke likte de!

  5. Jeg er drit dårlig på å sminke meg. Men jeg har ingen drøm om å starte eget sminkemerke, såpass selvinnsikt har jeg. Noe som Sofie helt klart mangler.

    Ikke alle har en blogg hvor de siste månedene er preget av bare dårlige bilder. Sofie er konstant svett, møkkete eller for oransje i ansiktet.

    1. Kanskje du ska ta dæ et kurs i oppførsel? Har du itj nå fint å si så e d fullt lov å knip ijænn 😉 stå på du Sofie <3 du e nydelig uansett om d e me eller uten sminke 🙂

    2. Du er (unnskyld uttrykket) jævlig frekk. Tenk om noen skulle skrivd til deg sånne ting. Vedder på at du ikke hadde vært fornøyd. Tenk på hva du skal skrive før du skriver det…! Du kan faktisk ødelegge selvtilliten til folk.. bare et tips

  6. Herregud😈😈😈Hvis du Aloha og andre har så jævla mye neg kom til sofie,hvorfor i all verden følger dere med på hva hun gjør el åssen bildene hennes ser ut???fuckings sjalu bitches,er hva jeg kaller det,Get a Life!!!

  7. Heisann 🙂 Jeg er enig i at sminken din Sofie kan bedres. På mange bilder så ser det litt oransj ut. Du ser også svett ut på flere bilder og videoer. sorry, men det er sant. Det ser ut som du ikke har riktig foundation eller noe? Jeg synes at man kan gi kritikk, dersom de er relevante og ment godt. Jeg vet ikke hvorfor noen før meg velger å være frekk i tillegg, som om de er sinte på deg for sminkevalget ditt😂 Jeg synes du også kunne hatt bilder uten sminke av og til Kanskje? Du er jo kjempe pen! Du er fin, bloggen din er fin, og du har fin stil. Men ja, ikke ta det personlig, selv om folk sier det på en slem måte. Mange er sure for at de ikke tjener det du tjener på å «sitte på rompa» vettu 😂😊 Du kan ihvertfal gjøre noe med sminken din, men oppførsel og personlighet? Uff da! Who wins at the end? Mhm! Drop the mic… snakkes….SPREAD LOVE NOT I-HAVN’T-HAD-D-IN-A-WHILE 😊😊😊❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *