NOEN INNRØMMELSER

Categories Blogg

Jeg tenkte det kunne være morsomt med et innlegg der jeg innrømmer ting jeg enten ikke har hatt lyst til å innrømme tidligere, eller ting som jeg helst ikke ønsker å snakke om. Jeg har en del ting jeg ikke synes er særlig kult å snakke om, og selv om noe av det for alltid vil være en hemmelighet så tenkte jeg at jeg skulle dele noen av de med dere 😂❤️

☁️En av de guttene jeg var sammen med før hadde et par jenter som hadde veldig vanskelig for å innse at han hadde fått kjæreste, og prøvde seg på han hver eneste gang de hadde fått litt innabords. Vi hadde vært ute en kveld, og hun ene jenta var på samme utested som oss. Ikke bare satt hun å blikket han hele kvelden, men hun presterte å sende han en melding klokken 04.00 for å spørre om nach. Han hadde sovnet, så det var jeg som så at hun hadde skrevet til han. Jeg klarte derfor ikke å dy meg og fulle meg bestemte meg for å skrive i hans navn “slutt å kontakt meg” hahaha. Jeg måtte jo selvfølgelig innrømme det dagen etterpå, men det var ikke akkurat et av mine stolteste øyeblikk.

☁️Da jeg var rundt 12 år gammel så hadde jeg av en eller annen merkelig grunn lyst til å være født i 1994. Jeg fortalte derfor alle nye menneskene jeg møtte at jeg var et år eldre enn det jeg egentlig var, noe som er en helt sykt merkelig ting å gjøre. De fant jo selvfølgelig ut til slutt at jeg ikke var like gammel som det jeg utga meg for å være, så jeg fikk meg jo et par forklaringsproblemer.

☁️Jeg tror jeg var inne i en alder der jeg likte å lyve, for jeg lagde meg også en falsk profil med et bilde av en pen jente som jeg fant på Google. Jeg følte ikke at jeg var pen nok selv, så jeg lagde meg en profil for å kunne snakke med han ene gutten jeg likte så godt på daværende tidspunkt. HVEM GJØR NOE SÅNT!?!?!??! HAHHA.

☁️Jeg stjal storesøsteren min sine stringtruser i et år for at jeg ikke fikk mine egne. Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde ikke blitt særlig glad om jeg fant ut at jeg delte undertøyet mitt med noen andre.

☁️Jeg hadde veldig vanskelig for å gjøre det slutt med en, og gikk derfor rundt i flere måneder å håpet på at han skulle gjøre det slutt med meg. Det endte jo selvfølgelig med at det var jeg som måtte ta samtalen, og jeg burde jo bare gjort det med engang for både hans og min skyld.

☁️ Denne skammer jeg meg skikkelig over, og er hovedgrunnen til hvorfor jeg er veldig sånn “ikke kjøp kjæledyr til barna dine”. Jeg som veldig mange andre barn gråt meg til å få en kanin, og det tok jo dessverre bare noen uker før den ikke var like interessant lengre. Mamma tok heldigvis ansvar å ga den bort når jeg ikke hadde noe interesse mer, men jeg synes det er helt grusomt å tenke på den dag i dag. Jeg kommer ALDRI til å kjøpe kjæledyr til barna mine med mindre det er noe jeg vil ha selv, og har tenkt å bruke tid på. De fleste barn kan ikke ha et såpass stort ansvar at de kan ta vare på et dyr på EGENHÅND, og er helt avhengig av foreldre som tar seg mye tid til dette dyret hver dag også.

8 kommentarer

8 thoughts on “NOEN INNRØMMELSER

  1. Haha! Den første der, den kan jeg relatere til! Bare at jeg faktisk RINGTE vedkommende!!! Gjorde stemmen min mørk, og sa: ikke kontakt meg mer! Fy søren…
    Ble aldri avslørt… 😉 Klem til deg, goding! <3

    1. Det tror jeg så absolutt på, og jeg hadde ikke blitt sjokkert om det er enda lengre enn det også. Så lenge vi får en viss “kontroll” på det så kan hverdagen forhåpentligvis gå mer og mer tilbake etterhvert. Vi må rett og slett bare følge med på de tingene som blir sagt 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *