NOEN PERSONLIGE TANKER

Categories Blogg

❤️ Er det bare jeg som ofte føler at jenter får mer skyld en gutter? Jeg fikk oppleve det ekstremt mye den tiden jeg var i et offentlig forhold, og det er nesten skremmende å se hva enkelte mennesker bare kaste ut uten å egentlig vite. Hver gang det var et rykte eller noe som skjedde så trodde automatisk folk at det var jeg som “var problemet”. Jeg har også vært vitne til alt for mange tilfeller der jenta ender opp med å få skylden om kjæresten til noen er utro. Jeg synes generelt det er mye drama og drittslenging rundt oss jenter. Er det bare jeg som tenker sånn? Vi jenter må virkelig bli flinkere til å heie og støtte opp hverandre. 

❤️ Apropos det å slenge dritt, jeg føler også at det er mye voksne mennesker som er skikkelig ekle over nettet? Jeg glemmer ikke den gangen en voksen dame sendte melding til ekskjæresten min for å baksnakke rumpa mi? Det verste av alt var at hun hadde barn og barnebarn, og likevel tillater seg selv å snakke dritt om unge jenter over nettet? Min største frykt har alltid vært å bli en skikkelig sladrekjerring på 40+ som kun snakker dritt om andre. Hvor trist hadde ikke det vært? 😅

❤️ Personlig så har jeg hatt så godt av dette året. Alt som har skjedd har gjort meg til en bedre, sterkere og mer reflektert versjon av meg selv. Jeg vet ikke om jeg har lov til å si dette en gang (uten at noen skal klikke), men 2020 har vært det beste som kunne skjedd meg personlig. For første gang på mange år så har jeg ikke kunne løpe fra problemene mine med å reise vekk hver gang det har blitt vanskelig, men jeg har faktisk måtte jobbe meg gjennom det. Jeg har alltid trodd at det å skyve vekk tidligere hendelser har gjort sånn at jeg har fått det bedre med å late som det ikke eksisterer, men det som faktisk har hjulpet meg har vært å møte problemet og jobbe meg gjennom det.

❤️ Jeg har reflektert litt over hvordan jeg svarer gutter etter at Sandra påpekte at jeg var frekk i en samtale jeg selv trodde jeg flørtet, og jeg har vel innsett at jeg må begynne å formulere meg på en annen måte 😅 Jeg er alt for direkte, samtidig som at jeg tuller veldig mye (og jeg tror det er vanskelig for fremmede å skjønne humoren min).

❤️ Selv om jeg har vært takknemlig for hvordan jeg selv har utviklet meg dette året, så kjenner jeg at jeg er veldig takknemlig for at jeg endelig begynner å se lys i enden av tunnelen. Jeg begynte seriøst å gråte da nyhetene om vaksinering, og at de har begynt å vaksinere i både London og USA 😭 Tenk når livet er tilbake til normalen da dere, det kommer til å bli så fint <3

8 kommentarer

8 thoughts on “NOEN PERSONLIGE TANKER

  1. Du har så mange fine dresser! Kan du lage et innlegg med alle,hvor de er fra og sånn? Det vil jeg gjerne lese:) Ellers er det hyggelig å lese at du har klart å vende en tung tid til noe positivt! Det er inspirerende <3

  2. Fint å høre at du har tatt tak og ikke kunne rømt fra evt. problemer. Det er så sant at det alltid kommer noe godt ut kjipe perioder, som 2020 f.eks. Det slår aldri feil altså! Annerledes tider får oss til å tenke, og kanskje endre oss til det bedre… Åhhh, sure, bitre kjerringer er de værste?! Er alt for mye av dem! Og dumme (er ikke fordomsfull, men jeg synes virkelig at mange virker rett og slett dumme) menn i 40-50 åra som kommenterer helt sprengte ting i diverse kommentarfelt i VG, Facebook o.s.v. Altså… Vi skal ikke bli sånn! Vi blir ikke sånn! Haha! <3

  3. Jeg jobber i helsevesenet og det er så ekstremt mange damer i 40/50/60 årene som er så sykt frekke og rett og slett ekle. Man er dritt leie jobben din og derfor oppfører seg som fæle kjærringer. Noen mennesker burde virkelig tenke på å bytte jobb hvis du konstant skal klage over kollegaer.
    Men jeg prøver å fokusere på de menneskene som gjør hverdagen bra og drite litt i de menneskene som kan ha dårlig påvirkning på hverdagen. Man får ikke gjort så mye med hvordan andre mennesker oppfører seg, bare hvordan man reagerer og hvordan man lar de påvirke deg.

    Jeg har ikke mer respekt for en person fordi de har jobbet i et yrke i 10/20+ år.. Ikke hvis de ikke klarer å være hyggelige og spre positivitet.

    Jeg måtte bare si det. Når du skrev om voksne mennesker på nett så minte det meg om jobben 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *