TIL HELGEN SKJER DET

Categories Blogg

Det er så mange som har spurt om når Morten og jeg skal poste en ny ghost-video på YouTube, så det er derfor utrolig gøy å endelig kunne meddele at vi reiser til SVERIGE denne helgen for å spille inn en ny video til dere. Denne gangen skal vi besøke en herregård, noe jeg tror kan bli utrolig spennende. Jeg sleit jo skikkelig med å sove etter at jeg kom hjem fra sist tur, så jeg er veldig spent på hvordan det vil bli denne gangen haha.. 

Vi fikk oppleve så utrolig mye sykt og ikke minst skummelt på Dale Mentalsykehus, så jeg er veldig spent på å se om denne turen kan toppe det. Jeg håper selvfølgelig det med tanke på YouTube da vi selvfølgelig vil levere best mulig innhold til dere. Jeg håper uansett at dere er like gira som det vi er, for jeg tror at vi har mye spennende i vente. 

Her har dere noe å kose dere med i mellomtiden <3 haha 😀

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *