NOEN TANKER

Categories Blogg

🌻 I går var det en jente som tok seg tid til å skrive en melding å kjefte på meg angående giveawayen. Folk skal få lov til å mene akkurat det de vil rundt det om det er greit eller ikke, men det morsomme var at hun kjeftet på meg for at jeg ville ha følgere samtidig som at hun fulgte meg? I dont understand hehe

🌻 Det er rart hva litt maling kan gjøre med en leilighet, for jeg kjente meg nesten ikke igjen i det jeg gikk inn døra hjemme i går. Stua og kjøkkenet vårt virker helt nytt, men på en god måte vel og merke. Jeg elsker at vi endelig har fått litt farger på veggene, og at dette bare føles mer ut som vårt hjem.

🌻 Jeg har skikkelig elsk/hat forhold til “A star is born”. Filmen er så utrolig bra, men hva er det som skjer med slutten? Jeg bestemte meg egentlig for å aldri se den igjen etter at jeg så den på kino, men jeg klarte altså ikke å la være. Morten hadde heller aldri sett den, så jeg følte at jeg måtte være litt snill. Jeg klarer likevel ikke å like den når slutten er grusom som det den er. Det knuser virkelig hjertet mitt.

🌻 Det er selvfølgelig utrolig godt å komme hjem til rutiner, Morten og hjemmet mitt, men jeg kjenner likevel på savnet etter Tromsø. Jeg er jo så fascinert over vakker natur, og det er bare SÅ nydelig der akkurat nå. Det var også deilig å endelig ha litt tid sammen med venner og familie igjen. Vanligvis så pleier jeg bare å være en uke, og da er det sjeldent at jeg rekker gjennom alt.

🌻 Jeg er veldig spent på den nye sesongen av bloggerne ettersom at jeg allerede har vært veldig åpen og delt mer enn hva jeg noen gang trodde jeg kom til å dele. Selv om det er skremmende, så har jeg veldig lyst til at dere skal bli kjent med flere sider av meg.

🌻 Har noen av dere noen gode tips til hvordan man kan få en god natt søvn når man er husredd? Det er irriterende at jeg enda sliter så mye med det i voksen alder, men jeg er virkelig livredd. Jeg sliter skikkelig med å sovne, og om jeg er så heldig at jeg klarer det så våkner jeg HEEELE tiden. Jeg tror jeg hører lyder, og overbeviser meg selv om at det kommer til å skje noe skummelt.

10 kommentarer

10 thoughts on “NOEN TANKER

  1. Husredd? Du er ikke alene! Hvis jeg legger meg før Kjærest har jeg alltid lyset på. Livredd for at det skal komme noen, eller enda verre, NOE ut av skapet. Sann historie!

  2. Husredd? Jeg er helt motsatt. Må ha det helt stille for å sovne. Sover med hørselsvern hvis det er for mye lyder 😂😂🙈

  3. Eg tenker akkurat det samme som deg Sofie av A Star Is Born, den filmen er så god, men samtidig veldig trist 🙁 men eg syns det er ein av dei beste filmane eg har sett 🙂

  4. Har dere alarm i huset? jeg er også husredd da huset jeg bor i er drit stort, men jeg pleier å sette på skallsikringen. Altså alarm på alle dører og vinduer. Da føler jeg meg mye tryggere. I tillegg pleier jeg å ligge og scrolle litt på pinterest og se på inspirerende og hyggelige bilder før jeg sovner, sånn at jeg tenker på noe koselig rett før

  5. Sover bedre om jeg er fysisk sliten og tar en varm dusj om kvelden. Liker du te er det mange gode å velge imellom 😊 Tror du blir mer trygg etterhvert 👌

  6. Jeg elsker A star is born, men slutten er kanskje unødvendig ja,men samtidlig skjønner du tegningen ganske tidlig at det gikk den veien dessverre,men ELSKER filmen uansett

  7. Tingen med giveaway var jo at du sa til en i kommentarfeltet «Ja værsågod varsle VG du, dette er jobben min og jeg står for det», men når du kommer på VG så legger du deg flat. Lol. Du tar ikke til deg kritikk fra kommentarfelt , men når vg gjør det JASHIT da gjorde du en feil

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *