UKENS HANDEL

Categories Blogg

Disse anbefales på det STERKESTE!!! De er så gode

Skal jeg være helt ærlig så har jeg har ikke spesielt høye forventinger til disse to. Er det noen av dere som har smakt de? Hva synes dere i så fall?


Er det en ting jeg virkelig har savnet etter at jeg kuttet ut kjøtt så er det en skikkelig god burger, og jeg har endelig funnet en. Denne er seriøst SÅÅ god.

Jeg må le litt av meg selv som skryter over hvor økonomisk jeg er, så drar jeg f*en meg på Coob å handler nesten bare tull for 1000 kroner!!! Jeg trodde seriøst jeg skulle svime av da jeg så summen, for jeg gikk rundt hele handleturen å følte meg flink for å ikke kjøpe absolutt alt jeg hadde lyst på. Jeg er litt unnskyld ettersom at jeg handlet inn litt nyheter til YouTube videoen Morten og jeg skal spille inn, men jeg har likevel aldri følt at jeg har hatt en så dårlig handel før.

Jeg satt meg en regel om at jeg ikke fikk lov til å kjøpe noe mer mat enn hva jeg allerede har handlet, så nå skal jeg begynne å spise meg ut av både fryser og skap. Vi er sikkert ikke de eneste som har alt for mye mat liggende, så det er virkelig på tide å kvitte seg med litt. Jeg synes hun som kaller seg for.. fattig student? (sorry om jeg sier feil) er skikkelig inspirerende og ikke minst kul. Dere vet jo hvor lite kreativ jeg er på matlaging, så der har jeg virkelig en del å lære.

13 kommentarer

13 thoughts on “UKENS HANDEL

  1. Hei! Jeg reiser til NYC om ikke lenge, og vet at du har reist til USA før, så lurer på hvilken side du søker ESTA på? Får mye forskjellig når jeg googler, så lurer på hvilken side du søker på? Er det noe mer viktig man må huske på før man reiser?

    På forhånd takk!

    1. Hei! Om du går inn på Norwegian sine sider, så vil det komme opp hvor du kan søke om visum for de forskjellige landene/kontinentene som krever dette. Slik sørger du for at du ikke blir svindlet av falske nettsider.

  2. Freia pepperkake, smaker mest pepperkake og ikke sjokolade.
    Falt ikke særlig i smak hos meg.
    Men lykke til med å prøve den 🙂

  3. Pepperkake sjokoladen hadde jeg store forventninger til, pepperkake er jo selve vinter/jul følelsen og plain melkesjokolade er jo den deiligste! Denne ga meg begge deler, med en fyldig pepperkake smak – Denne ga meg et smil om munnen!

  4. Hei 🙂 når du spiser de tortilla bowl’sene, spiser du de som vanlig chips, eller gjør du noe med de/dypper de noe saus eller dip?

  5. Hei! 🙂 når du spiser tortilla bowls’ene, spiser du de som helt vanlig chips, eller gjør du noe med de/dypper de i noe saus/dip?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *