NOEN TANKER

Categories Blogg

🖤 Er det ikke litt morsomt hvordan man kan møte noen mennesker som er skremmende lik deg? Elise og jeg har skremmende mye til felles, og det er nesten som at vi er samme person bare med forskjellig utseendet, haha. Vi tenker likt, vi ser likt på ting og vi drømmer om de samme tingene. Mye av det jeg har vært gjennom i min fortid, har hun også vært gjennom. Jeg synes nesten det er litt skremmende, men samtidig så fint å ha funnet en “tvilling” <3

🖤 Jeg tror jeg endelig har tatt steget til å tørre å oppfylle en av mine største drømmer. Jeg har tenkt på dette i årevis, men har vært alt for redd til å gjøre noe med det. Jeg vet at jeg kommer til å angre for resten av livet om jeg ikke gjør noe med det, så nå er det virkelig på tide å få fingern ut av rævva.

🖤 Som jeg nevnte litt kjapt for dere i går så tenker jeg å flytte bort i et år. Jeg bare lurer på da om det lureste er å leie ut leiligheten, eller å selge den? Det er ikke noe som skal skje med det første for jeg har ikke tenkt å røre på meg helt enda, men jeg tror ingen av oss vet helt hva vi skal gjøre med leiligheten? Jeg tenker jo kanskje at det kan være lurt å leie ut?

🖤 Jeg har fått så lyst til å satse enda mer på YouTube, men jeg må bare klare å komme meg inn i like gode rutiner der som jeg har når det kommer til blogging. Jeg prioritere jo bloggen hver eneste dag, så nå må jeg bli flink til å prioritere YouTube like mye.

🖤 Jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne få et ansikt på alle dere som leser bloggen min. Jeg føler jo at jeg kjenner mange av dere som legger igjen en kommentar her daglig, men det er nesten litt frustrerende å ikke vite hvem dere er, haha!

🖤 Jeg føler det er veldig åpenbart når bloggere prøver å provosere med vilje, men likevel så virker det som ikke leserne forstår? Det er jo enkelte som liker å provosere mer enn andre, men det er nesten litt fascinerende å se i kommentarfeltet hvordan enkelte biter rett på. Ikke tro alt dere leser på nett 🦄

🖤 Forrige uke så skrev jeg et innlegg om at jeg tok til meg noen av de kjipe kommentarene som tikket inn her, og det som har vært komisk å se er hvordan enkelte bare har slukt dette til seg. Det er noen som virkelig prøver hardt å såre meg, men når du prøver for hardt så er det ikke annet en komisk. Det er også veldig morsomt å se hvordan noen enda prøver å trykke meg ned med å fortelle meg at rumpa mi er flat eller at jeg ikke har midje. Jeg må nok dessverre skuffe deg, for jeg er ikke en av de som har blitt bitt av denne Kardashian trenden med stor rumpe og liten midje. Jeg har alltid synes at en liten rumpe er fint 😀

8 kommentarer

8 thoughts on “NOEN TANKER

  1. Huff, håper du mener det når du sier at det bare blir komisk. For ja, det blir jo det, men herrefred så ugreit uansett!! Skjønner ikke hva enkelte snakker om heller, syns du ser råflott ut?? Og har gjort det siden jeg så det første bilde av deg.
    Og forresten, du er utrolig flott med sminke, men du ser fortsatt ut som deg selv når du er sminkefri, og du er utrolig pen naturlig!!
    Måtte bare si det. Håper du har en flott uke videre <3

  2. Om dokke har råda til å beholde leiligheta ville eg anbefalt å leige den ut. Dokke får inn mykje av utgiftene på lånet på leigeinntekter, og får betalt ned på lånet, i tillegg til at dokke beholde «formuen». Om dokke ikkje flytta inn igjen der, men fortsette å leige ut vil dokke en dag få betalt ned lånet og får derfra leigeinntektene som nesten rein inntekt(bortsett frå vedlikehold og kommunale utgifter), så i lengda vil dokke tjene på å beholde!

  3. Sååå enig med deg! Det er rett og slett komisk å lese de stygge kommentarene! Jeg kommer aldri til å forstå hvordan flere mennesker får seg til å skrive så mye stygt jeg… Hadde aldri falt meg inn å gjöre det! SÅ lavt synker jeg ikke altså! Du er flott, Sofie! <3
    Jeg syns også det er fint med liten rumpe! 😉 Tror rumpetrenden snur snart også, haha! Blir spennende å höre mer om planene dine fremover!!! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *