UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Topp. HER / Tights. HER

Ukens positive:
Det er selvfølgelig at jeg har fått vært sammen med Nina igjen. Vi har vært skikkelig flinkt til å kose oss skikkelig, spesielt med tanke på at det er lenge til vi ser hverandre igjen 🙁

Ukens utfordring:
Lytte til kroppen, og kunne trekke seg litt unna alt og alle. Selv om jeg har hatt en helt fantastisk tur, så kjenner jeg at det var litt utfordrende å være mange på tur. Det var alltid noe som skjedde, så jeg klarte aldri å slappe helt av. Samtidig som at jeg er en sånn person som må være helt alene for å faktisk klare å kjenne på roen. Til slutt var jeg så sliten at jeg tvang meg selv til å være hjemme alene en morgen når alle andre dro ut. Dere kan tro jeg kjente på FOMO med engang, men kroppen min hadde virkelig så godt av det.

Ukens kjipe:
Ingenting annet enn at hjemreise nærmet seg. Det er helt rart hvor fort 2 uker faktisk kan gå når man har det gøy og bare koser seg.

Ukens cravings:
Eggslut! Skal du noen gang reise til Los Angeles så må du dra innom å prøve en “Fairfax sandwitch” med avokado. De har også verdens beste ferskpresset appelsinjuice der.

Ukens valg:
September neste år skal denne leiligheten mest sannsynlig leies ut, og jeg skal tiiiil…

Ukens høydepunkt:
Det er vanskelig å bare dra fram en ting når jeg har hatt det så utrolig bra den siste tiden. Jeg har kost meg masse sammen med jentene, fått spist mye god mat, møtt masse mennesker og fått skapt mange nye minner.

Ukens tanke:
Jeg er bare ekstremt takknemlig for at Morten og jeg har et så trygt og stabilt forhold. Jeg vet jeg har sagt det så mange ganger, men jeg har bare aldri hatt det så bra før. Jeg tror det har mye med at jeg også har vokst veldig som menneske, for tidligere så var det mye sjalusi og usikkerhet innblandet. Jeg er veldig glad for at jeg har vokst fra meg det, for hvorfor skal man egentlig forhindre noen i å være utro? Om vedkommende vil være utro så vil det skje uansett hvor sjalu du er, og vil man ikke heller vite tidlig i forholdet om man er sammen med en sånn person? Jeg ville heller funnet det ut nå, enn når vi kanskje hadde fått barn og virkelig bygd et liv sammen.

Ukens sang:
Chris Brown – No guidance

Ukens handleliste

Alle sko er på 20% rabatt!! / 1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER

8 kommentarer

8 thoughts on “UKEN SOM HAR VÆRT

  1. Hvorfor trener du egentlig? Du ser jo like flat ut fra første gang du var på PH. Det som er synd med deg er at du ikke har midje så det kan du jo ikke noe for stakkars.. Men slutt å stå som en tulling og prøve å ta ut rompa for det funker ikke for det har du ikke. Bare vær deg selv og godta at du ikke har former og er rett og slett bare en høy og tynn jente som har kropp som en gammel dame! Pass godt på så du ikke legger på deg ekstra på magen for er typisk din kroppsform å få stor mage og tynne bein og armer. Du må slutte å prøve å være Kim k for du har ikke den kroppen og du er rett og slett Harry. Men syns virkelig synd på deg med tanke på at du ikke har midje så du ser super stor ut ved magen .. tips! Du irriterer meg med de dumme bildene dine og poseringen din. Kutt det stygge løshåret ditt som man brukte når man var fjorten år! Skal du ha det får du gå til en ordentlig frisør som kan det der og kan hjelpe deg med å se ordentlig ut! For du du ser bare Harry ut med det håret. Stylist trenger du og

    1. Ler meg ihjel over hvor mye gørr du klarer å få ut av deg. Rett og slett veldig komisk🤣🤣 Fatter ikke at du “Oppgitt”(og dine andre navn) er helt avhengig av å slenge dritt til Sofie på denne måten. Det er så vanvittig meningsløst.

  2. Hjelpes. Ser ut som at «oppgitt» har en særdeles dårlig dag? Hvis du synes Sofie er så ille så slutt å klikk deg innpå bloggen hennes da vel? Stå på Sofie. Gjør akkurat det DU føler for <3

  3. Hva er du for et menneske “OPPGITT”?!!
    Håper virkelig du klarer å se forbi sånne uttalelser som dette, sånne folk “troll” har først og fremst problemer med seg selv.
    Flotte bilder og flott jente er du!! 🤗Jeg blir heeelt sjokkert over enkelte mennesker og hvordan de iherdig prøver å psyke ut andre, ved å snakke nedlatende og skammelig over andre sin kropp!! 😱😱
    Tipper du har et selvbilde som en kanelbolle, OPPGITT!!

  4. Hva er du for et menneske “OPPGITT”?!!
    Håper virkelig du klarer å se forbi sånne uttalelser som dette, sånne folk “troll” har først og fremst problemer med seg selv.
    Flotte bilder og flott jente er du!! 🤗Jeg blir heeelt sjokkert over enkelte mennesker og hvordan de iherdig prøver å psyke ut andre, ved å snakke nedlatende og skammelig over andre sin kropp!! 😱😱
    Tipper du har et selvbilde som en kanelbolle, OPPGITT!!

    1. Kommentarer som dette tar jeg meg heldigvis ikke nært av, det er bare komisk! Spesielt med tanke på at denne personen hadde skrevet en like stygg kommentar om jeg for eksempel hadde operert den flate rumpa mi ;ppp

      Men tusen takk <3 du er god!!

  5. Åhhh, fy! Her var det et stykk “oppgitt” menneske gitt! Dette ble så ille at det ble rett og slett komisk altså! HAHA! 😉 Du er flott Sofie! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *