NOEN TANKER AKKURAT NÅ

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Genseren er utsolgt, men du finner en nesten identisk. HER / Sko. HER

🖤 Jeg begynte plutselig å tenke på at jeg har mange venner jeg har veldig lyst til å se igjen. Jeg har for eksempel ikke sett hverken Ingrid eller Ine på veldig lenge nå, så jeg gleder meg veldig til at det begynner å bli litt roligere sånn at jeg kan få se mine fantastiske venner igjen. 

🖤 Jeg er helt i sjokk over hvor mye man faktisk må kunne som boligeier. Det er ikke før nå jeg skjønner hvor luksus det faktisk har vært å leie, for da har alle problemene vært noen andre sine. I skrivende øyeblikk er Morten på vei til butikken for å kjøpe skyllemiddel til vaskemaskin på grunn av at vi måtte fylle den med et kilo salt haha. Altså what?? Det er lenge siden jeg har følt meg så udugelig som jeg har gjort den siste uka.

🖤 Mamma kommer på besøk om litt over to uker, og jeg gleder meg SÅ mye til å se henne igjen <3 Uken etter der for vi besøk av foreldrene til Morten, så det skal bli veldig koselig med skikkelig familietid. 

🖤 Denne helgen har jeg gledet meg til veldig lenge nå. Min bestevenninne Julie skal feire bursdagen sin, og vi skal på sommerfest på søndag. Det høres sikkert rart ut for mange å feste på en søndag, men det er virkelig den beste dagen å dra ut på byen her i Trondheim (synes jeg da). 

🖤 Det gjør meg virkelig så lykkelig å se hvor mye Celine koser seg om dagen. Det er nok som en ny verden for henne å komme fra Oslo sine trafikkerte gater til den rolige gaten vi bor i. Det er trær og skog overalt, noe som er perfekt for henne. 

🖤 Jeg synes det er ganske imponerende at Morten og jeg ikke har hatt en eneste diskusjon eller krangel under denne flytteprosessen. Nå krangel vi generelt lite, men jeg kan se for meg at stress og montering av IKEA-møbler kan starte mange krangler haha! Noen som kjenner seg igjen? 

🖤 Jeg gleder meg til å komme 100% tilbake til jobbing og trening igjen, for jeg blir gal av å ikke ha rutiner. Det er enda mye som gjenstår, men det er heldigvis ikke noe som haster. 

2 kommentarer

2 thoughts on “NOEN TANKER AKKURAT NÅ

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *